Klub Podróżników Soliści bottom bottom


Najczęściej zadawane pytania

Przed zapisem

1.Kim jesteśmy?

Już od 2013 roku spełniamy Twoje marzenia o egzotycznych podróżach. Organizujemy aktywne wyprawy w małych grupach po całym świecie.

Jesteśmy stowarzyszeniem ludzi pełnych pasji do podróżowania, alternatywą dla biur podróży. Pasją tą chcemy zarażać innych, by wspólnie z nami odkrywali kolejne zakątki naszej planety. Soliści to inicjatywa, dzięki której zwiedzamy świat i pokazujemy go innym. Szerzej piszemy o nas na naszej stronie: https://solisci.pl/solisci/

2. Jak się zapisać?

  1. Wyszukaj swoją wyprawę, najlepiej w zakładce: https://solisci.pl/wyprawy/
  2. kliknij “kup teraz” przy odpowiednim terminie wyjazdu na dole strony
  3. wybierz liczbę podróżników
  4. dodaj atrakcje, jeżeli jest taka możliwość lub wybierz coś ze sklepu
  5. wybierz wariant członkostwa i przejdź do podsumowania
  6. zaakceptuj regulamin
  7. wypełnij niezbędne dane
  8. sfinalizuj zapis poprzez opłacenie biletów lotniczych lub I raty
  9. Odbierz potwierdzenie zapisu na swoim mailu

Jeżeli nadal potrzebujesz pomocy zadzwoń pod numer: 530 260 680.

3. Czy mamy ograniczenia wiekowe?

Na każdej z naszych wypraw mamy uczestników w bardzo różnym wieku. Średnia to około 35 lat, ale zdarzają się zarówno 20 latkowie jak i osoby 60+. Wierzymy że wiek to tylko liczba, tak więc bez względu na wiek możesz pojechać z nami na wyprawę.

4. Jak można zapisać dwie osoby?

Na etapie zapisu na wyjazd masz możliwość zdecydowania i liczbie uczestników. Pamiętaj o dokładnym uzupełnieniu danych swoich towarzyszy.

5. Czy na wyprawę można zabrać dzieci?

Nasze wyprawy są dosyć aktywne, dlatego zazwyczaj nie zabieramy osób młodszych niż 13 lat, pod opieką opiekuna. Dla małych podróżników przygotowaliśmy kilka wyjazdów z serii Family. Zapraszamy na nie dzieci w wieku 5-12 lat 🙂

6. Kiedy otrzymam umowę i plan wyprawy?

Umowę wstępną otrzymasz po kliknięciu “Potwierdź i przejdź do płatności”. Umowę właściwą otrzymasz zaraz po dokonaniu płatności. Plan wyprawy i infopak otrzymasz na miesiąc przed planowanym wylotem.

7. Czy otrzymam potwierdzenie płatności?

Po poprawnie dokonanej transakcji na Twojej skrzynce pojawi się mail od operatora płatności TPay oraz mail od nas. Jeżeli nie masz na swojej skrzynce potwierdzeń płatności, to napisz maila na klub@solisci.pl ze swoim imieniem i nazwiskiem, nazwą i terminem wyprawy oraz kwotą raty. Sprawdzimy Twoją wpłatę indywidualnie.

8.Jak  zapisać się na listę rezerwową?

Wystarczy, że klikniesz w przycisk ,,zapisz się” widoczny przy interesującym Cię terminie na stronie z ofertą. Jeśli nie jesteś zarejestrowany wypełnij swoje dane i gotowe. W momencie zwolnienia się miejsca w grupie, każda z osób z listy rezerwowej otrzyma informację na skrzynkę mailową o możliwości zapisu. Osoba, która pierwsza wpłaci zaliczkę ma zagwarantowane miejsce na wyprawie.

9.Jak wygląda harmonogram wpłat?

Płatności możesz podzielić na raty lub zapłacić za całość (z wyłączeniem III raty) podczas zapisu. Harmonogram płatności podzielony jest maksymalnie na 4 etapy.

  1. Wpłata zaliczki przeznaczana na zakup biletów lotniczych lub I raty w przypadku kiedy bilet lotniczy kupujesz na własną rękę. (obowiązkowa przy zapisie)
  2. rata I – płatność do 30 dni od zapisu na wyprawę (chyba, że opłaciłeś ją podczas zapisu bez biletu).
  3. rata II – płatność do 30 dni do startu wyprawy.
  4. III rata – płatność w walucie obcej liderowi na lotnisku.

Wysokości wpłat odnajdziesz na swoim koncie solistowym oraz w mailu z potwierdzeniem Twojego udziału w wyprawie.

Płatności za wyjazdy weekendowe podzielone są zazwyczaj na dwie raty po 50% ceny wyprawy.

10.Ile osób jest zapisanych na wyprawę?

Żeby się tego dowiedzieć zadzwoń do nas pod numer 530 260 680 lub napisz maila na klub@solisci.pl. Liczba uczestników może się zmieniać z dnia na dzień, więc najlepiej pytać na bieżąco.

11. Czy muszę zostać członkiem klubu aby pojechać na wyprawę?

Tak, jednak to nic trudnego. Podczas zapisu wystarczy, że wybierzesz poziom wsparcia wysokości 10, 25, 55, 89 lub 289 zł. Opłata jest jednorazowa i wygasa automatycznie po roku. Wszystkie składki przeznaczamy w 100% na III filary działań pomocowych (ratowanie pszczół, sadzenie drzew, pomoc lokalnym społecznościom)  Członkostwo oprócz niesienia pomocy daje Ci możliwość poznawania świata poza utartym szlakiem, 30-50% taniej niż w tradycyjnych biurach podróży. Co więcej, członkostwo to także dostęp do wielu zniżek m.in. Skalnik -25% wiele więcej. Szczegóły: http://bit.ly/SolisciCzlonkostwo

12. Nie pamiętam hasła do swojego profilu. Co mogę zrobić?

W prawym górnym rogu strony  znajdź przycisk Zaloguj- kliknij w niego, a następnie wybierz Nie pamiętam hasła i wprowadź adres e-mail powiązany z Twoim kontem. Link do resetowania hasła otrzymasz po kilku minutach na maila. Wprowadź i zapisz nowe hasło 🙂

Jeśli nie pamiętasz adresu e-mail, którego używałeś do założenia konta, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

13. Mam problem z płatnością….

Informację o swoich płatnościach (wysokości i terminy), znajdziesz na swoim solistowym koncie w zakładce “moje wyprawy”.

Jeżeli masz jakikolwiek inny problem z płatnością, to napisz do nas maila na:

klub@solisci.pl

14. Czy można ubezpieczyć się od rezygnacji?

Możesz wykupić ubezpieczenie za naszym pośrednictwem podczas zakupu wyprawy lub po zapisie. Ubezpieczenie kosztuje 5% ceny wyprawy (łącznie z ceną lotów zakupionych za naszym pośrednictwem) Poniżej znajdziesz instrukcję jak wykupić polisę krok po kroku:

  1. Kliknij “zapisz się” przy odpowiednim terminie wyjazdu na dole strony
  2. Zapoznaj się z OWU
  3. Dodaj ubezpieczenie do koszyka
  4. Jeśli chcesz aby ubezpieczone zostały również atrakcje dodatkowe oraz bagaż, wybierz je już na etapie zakupu wyprawy. Jeśli zakupisz atrakcje dodatkowe lub bagaż później, ubezpieczenie nie obejmie ich kwoty
  5. Dokonaj płatności za wyprawę oraz polisę
  6. Po dokonaniu płatności ubezpieczyciel wyśle Ci dokument do 12 dni po zakupie polisy
  7. Ubezpieczenie możesz kupić przez stronę do 7 pełnych dni przed wyjazdem (poniżej 7 dni opcja jest już niemożliwa). Jeśli nie zakupisz polisy przy zakupie wyprawy, możesz ubezpieczyć się dodatkowo do 7 dni od zapisu, kontaktując się z nami mailowo (klub@solisci.pl) w godzinach pracy biura.

15. Jakiej wielkości są grupy?

Minimalna liczba uczestników na wyjeździe to ok. 9 osób, chociaż czasem zdarzają się grupy nawet 7 osobowe. Organizujemy wyjazdy w kameralnych grupach, tak aby wszyscy uczestnicy czuli się dobrze i mogli się szybko zintegrować. Maksymalna liczba uczestników w grupie to ok 15 osób, w zależności od wyjazdu. Grupy na weekendowe wyjazdy Live Wild po Polsce, są zazwyczaj większe.

16. Nie mam konta w banku, który jest w Tpay…

Jeśli Twój bank nie widnieje na liście możliwych płatności skontaktuj się z nami mailowo (klub@solisci.pl). My podamy Ci numer konta, a wtedy będziesz mógł skorzystać z tradycyjnego przelewu. Jeśli wybierzesz tę formę płatności, Twój przelew będzie wykonany poza systemem. Twoja płatność nie będzie zsynchronizowana z Twoim kontem na soliści.pl. Za każdym razem po zrobieniu przelewu będziesz musiał przesłać nam potwierdzenie transakcji, a my ręcznie zmienimy status Twojej płatności w systemie.

17. Kiedy otrzymam  szczegółowy plan wyprawy?

Plan wyprawy oraz infopack z potrzebnymi przed wyjazdem informacjami wysyłamy na około miesiąc przed wyprawą.

18. Dlaczego w ofercie podanych jest kilka lotnisk wylotu?

Mamy kilka lotnisk w ofercie, aby mieć możliwość znalezienia najdogodniejszych cenowo lotów. Decyzję o miejscu wylotu podejmuje Klub. Jeśli chciałbyś lecieć z konkretnego miasta napisz do nas na klub@solisci.pl. Taki wybór może się wiązać z dodatkową dopłatą do biletu.

19. Czy bilet lotniczy można zakupić na własną rękę?

Zazwyczaj to my kupujemy loty. Natomiast jeżeli chcesz kupić sobie sam lot, możesz oczywiście to zrobić. Przy zapisie należy usunąć bilet z koszyka. Wtedy kolejnym krokiem będzie konsultacja z nami, my podamy szczegóły lotów, jeżeli takowe już mamy, a wtedy Ty musisz dopasować swoje loty do lotów reszty grupy. Pamiętaj, żeby najpierw się zapisać, później skontaktować się z nami, a kolejno kupić loty. Dopóki nie potwierdzimy wyprawy i nie prześlemy szczegółów lotu grupy, polecamy wstrzymać się z kupnem biletów na własną rękę.

20. Co jeśli w dniu wylotu będę mieć inne nazwisko niż podczas zapisu?

Jeśli zapisałaś się na wyprawę ze „starym” nazwiskiem, a a podczas wyjazdu, w Twoich dokumentach będzie już widniało “nowe”, koniecznie daj nam jak najszybciej znać. Napisz do nas maila z taką informacją na adres: klub@solisci.pl

21.Jakie mamy ubezpieczenie?

Uczestników naszych wypraw ubezpieczamy w Towarzystwie Ubezpieczeniowym Wiener TU S.A. Vienna Insurance Group.

Istnieje możliwość dokupienia indywidualnie “ubezpieczenia od kosztów odwołania podróży”. Zakup tego ubezpieczenia jest możliwy do 7 dni od zawarcia umowy.

Minimalne sumy ubezpieczenia (SU) podawane są w ofercie danego wyjazdu.

22. Kim jest lider wyjazdu?

Każdy lider prowadzący wyprawę przeszedł i zaliczył autorskie “Szkolenie Liderów” oraz jest przygotowany przez Klub do prowadzenia grupy oraz do wyjazdu w dane miejsce. Lider może być w danym miejscu po raz pierwszy. Szkolimy “liderów”, a nie przewodników, chcemy aby nasi liderzy czerpali tyle samo radości z prowadzenia wyjazdu ile uczestnicy z jego przeżywania.

Po zapisie

1. Kiedy kupujemy bilety na wyprawę?

Bilety kupujemy w momencie kiedy zbierze się minimalna liczba uczestników pozwalająca na realizację wyprawy oraz kiedy bilety są w najkorzystniejszej cenowo ofercie. Po zakupie biletów prześlemy Ci szczegóły lotów.

2. Czy muszę odsyłać podpisaną umowę, którą po zapisie dostałem na maila?

Nie musisz 🙂 wystarczy, że umowę masz na swoim mailu.

3. Czy organizujemy spotkania zapoznawcze przed wylotem?

Mamy uczestników z różnych zakątków Polski, a liderzy z reguły są gdzieś w świecie na wyprawach. Organizacja spotkania zapoznawczego byłaby logistycznie trudna. Z całą grupą oraz liderem spotykacie się na lotnisku. Często również lider jeszcze przed wylotem tworzy grupę na Fb lub Whatssapie, gdzie również macie okazję “wstępnie” się zapoznać.

4. Gdzie uzupełnić dane?

Swoje dane możesz uzupełnić na swoim solistowym koncie w zakładce ,,Twoje dane” Dane paszportowe znajdziecie w “Twoje wyprawy”.

5 .Czy mogę dokupić atrakcje dodatkowe do wyprawy po zapisie?

Atrakcje dodatkowe do wyprawy możesz dokupić w każdym momencie po zapisie, logując się na swój profil na naszej stronie internetowej.

6. Jak mogę zmienić swoje dane jeśli automatycznie zaciągnęły się z mojego Facebooka?

Nie ma możliwości zmiany podstawowych danych tj. imienia i nazwiska oraz maila. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z biurem.

7. Chcielibyśmy siedzieć w samolocie obok siebie, czy możemy mieć pewność, że będziemy mieć miejsca obok siebie?

Na lotach tanimi liniami lotniczymi, aby siedzieć obok siebie należy dopłacić. Jeśli chcecie skorzystać z usługi wyboru miejsca, napiszcie na klub@solisci.pl. Jeśli lecimy liniami tradycyjnymi zazwyczaj wystarczy, że podejdziesz z paszportem do obsługi biletowo-bagażowej, tzn. do check-in’u i poprosisz o miejsce obok kogoś. Natomiast jeśli chcesz mieć gwarancję takiego miejsca napisz na klub@solisci.pl, a wykupimy dla Ciebie usługę wyboru miejsca. Jeśli chcielibyście mieć również pokój dwuosobowy na całym wyjeździe, napisz na klub@solisci.pl aby dowiedzieć się czy istnieje taka możliwość. Nie na każdym wyjeździe taka opcja istnieje.

8. Nie dostałem maila z potwierdzeniem zapisu.

Wszystkie płatności potwierdzane są dwukrotnie. Po poprawnie dokonanej transakcji na Twojej skrzynce pojawi się mail od operatora płatności TPay oraz mail od nas. Jeżeli nie masz na swojej skrzynce potwierdzeń płatności, to napisz maila na klub@solisci.pl ze swoim imieniem i nazwiskiem, nazwą i terminem wyprawy oraz kwotą raty. Sprawdzimy Twoją wpłatę indywidualnie. W razie potrzeby zobacz też inne odpowiedzi.

9. Co jeśli nie zapłacę raty w terminie?

Dostaniesz przypomnienie na maila o zbliżającej się płatności dlatego nie powinieneś o niej zapomnieć. Natomiast jeśli spóźnisz się 1 czy 2 dni, nie naliczymy Ci odsetek.

10. Kiedy pojawią się nowe terminy?

Wszystkie dostępne terminy danej wyprawy widnieją na naszej stronie internetowej, po kliknięciu zielonego przycisku “wybierz termin” na stronie oferty konkretnej wyprawy. O nowych terminach czy kierunkach zawsze informujemy też na naszym Facebooku oraz w newsletterze. Jeśli chcesz być na bieżąco z tym, co u nas nowego, zapisz się do naszego newslettera: https://solisci.pl/newsletter-solisci/

11. Co spakować na wyprawę?

Wszystko zależy od wyprawy, na którą się wybierasz. Co innego będzie potrzebne w góry na wejście na Kilimandżaro, a co innego na wyjazd na Bali. Na miesiąc przed wyprawą dostaniesz maila z infopackiem, w którym znajdziesz m.in te informacje.

12. Czy otrzymam od Was wizę przed wylotem?

Oczywiście to zależy od kierunku wyprawy. Jeśli wysyłałeś nam paszport otrzymasz go od lidera na lotnisku w dniu wylotu z wyrobioną wizą.

13. Czy na wyprawę lepiej wziąć plecak czy walizkę?

Oczywiście plecak, jest wygodniejszy w obsłudze podczas podróży i na miejscu. Przy plecakach zwróćcie uwagę na wysokość, nawet jeżeli jest trochę wyższy, ale niewypakowany po sam szczyt, to nie będzie problemu z przejściem przez odprawę. Walizki najczęściej mają sztywne wymiary, więc przy bramkach sprawa jest zero-jedynkowa (wchodzi/nie wchodzi), przy plecakach zawsze jest łatwiej. Wyprawy, na które można zabrać walizkę to: Kuba i Islandia Classic.

14. Czy i kiedy dostanę swój bilet lotniczy?

W momencie zakupienia dla Ciebie biletów lotniczych wysyłamy maila ze wszystkimi szczegółami pt. “[nazwa Twojej wyprawy] [termin Twojej wyprawy]- kupiliśmy bilety!” z adresu klub@solisci.pl. W tym mailu otrzymasz szczegóły dotyczące godzin odlotów i przylotów. Sprawdź czy masz takiego maila. Jeżeli nie, to znaczy, że jeszcze nie zakupiliśmy biletów na Twoją wyprawę.

Kartę pokładową (jeśli odprawę biletową należy zrobić online) otrzymasz na 48 lub 24h przed wylotem na swój adres mailowy, lub będzie miał ją dla Ciebie lider wyjazdu.

Jeżeli linia lotnicza nie wymaga dokonania odprawy online, w ogóle nie potrzebujesz swojego biletu. W okienku check-in’u stawiasz się tylko z paszportem, a w razie czego rezerwacje Waszych biletów będzie miał lider wyjazdu.

Jeżeli masz konkretnie prośby odnośnie miejsca wylotu, godziny, miejsca przylotu itp. to napisz na maila: klub@solisci.pl z informacją na jaką wyprawę lecisz i jak możemy Ci pomóc w sprawniejszej podróży 🙂

15. Kiedy dostanę informację odnośnie miejsca i godziny zbiórki?

Wszystkie informacje dotyczące zbiórki dostaniesz mailowo na kilka dni przed wylotem w wiadomości o tytule ,,ostatni mail przed wyprawą”.

16. Informacje praktyczne – co zabrać, jakie szczepienia, jaka waluta itp.

Te wszystkie informacja znajdziesz w Infopacku, który powinieneś dostać na maila na miesiąc przed wylotem 🙂 Jeśli nurtują Cię jeszcze jakieś pytania związane z wyjazdem, napisz maila lub zadzwoń do nas pod numer: 530 260 680.

17. Potwierdzenia wyjazdu – czy mój wyjazd jest potwierdzony?

Potwierdzeniem Twojej wyprawy jest zakup przez nas biletów lotniczych. W momencie zakupu biletów wysyłamy do Ciebie maila pt. „[nazwa Twojej wyprawy] [termin Twojej wyprawy] – kupiliśmy bilety!”. Możliwe też, że mamy już zebraną grupę na wyjazd, ale czekamy na możliwie najlepsze ceny biletów lotniczych. Jeśli chcesz dopytać się o status wyprawy, napisz do nas maila na adres: klub@solisci.pl lub zadzwoń pod numer: 530 260 680.

18. Kontakt – szukam kontaktu do lidera lub uczestników.

Kontakt do lidera Twojej wyprawy otrzymasz mailowo dopiero na kilka dni przed wylotem. Większość naszych liderów na co dzień pracuje, dlatego kontakt do nich otrzymujecie dopiero przed samą wyprawą 🙂 Niestety nie możemy udostępnić kontaktu do innych uczestników, ze względu na ochronę danych osobowych. Często jednak, przed wyjazdem lider tworzy grupę wyjazdową (np. na Facebook’u) i dodaje do niej wszystkich uczestników wyprawy.

19. Jak mogę umówić się z innymi uczestnikami na wspólny dojazd na lotnisko?

Dojazd do Berlina, do Warszawy czy innych miejsc wylotu jest na własną rękę. Mamy uczestników z całej Polski, więc byłoby niemożliwe zorganizowanie wspólnego transportu. Jeśli chcesz zorganizować transport z kimś z Twoich okolic- napisz na naszej Grupie wyjazdowej https://www.facebook.com/groups/solisci/.

20. Jak mogę zrezygnować z wyjazdu?

Jeśli chcesz zrezygnować z wyjazdu napisz do nas maila na klub@solisci.pl. Koszty rezygnacji znajdziesz z naszym regulaminie.

https://solisci.pl/regulamin-imprez-turystycznych/

21. Czy mogę przepisać się na inny termin/wyprawę?

Jakiekolwiek przeniesienie zostanie rozpatrzone zgodnie z regulaminem.

https://solisci.pl/regulamin-imprez-turystycznych/

22. Jaką wartość mają przyznane punkty solistowe i ile mam czasu na ich wykorzystanie?

1000 pkt, to równowartość 20 zł. Na wykorzystanie zgromadzonych punktów masz 12 miesięcy, od daty ich przyznania.

24. Jak mogę wykorzystać przyznane mi punkty?

Punkty możesz wykorzystać do opłacenia kolejnej wyprawy.

Punkty nie podlegają wymianie na gotówkę, nie mogą też służyć do opłacenia gadżetów i Voucherów.

Punkty nie łączą się z innymi kodami rabatowymi.

25. Co się dzieje z niewykorzystanymi punktami, po upływie ich ważności?

Punkty niewykorzystane przed upływem 12 miesięcy przepadają.

Program Lojalnościowy

1. Na czym polega program lojalnościowy?

Za każdą poleconą osobę, która dokona zapisu na wyprawę, za pomocą Twojego kodu otrzymasz 150 zł do wykorzystania na przyszłe wyjazdy w formie vouchera.

Osoba dokonująca zapisu po użyciu Twojego kodu promocyjnego, również otrzymuje 150 zł zniżki. 

Jedno polecenie to 150 zł! Każda kolejna osoba zapisana za pomocą Twojego kodu to kolejne 150 zł zniżki dla Ciebie! 

 

2. Jak uzyskać kod zniżkowy? 

  1. Zaloguj się do konta
  2. Przejdź do swojego profilu (naciśnij na swoje imię widniejące po prawej stronie nad koszykiem) 
  3. Wejdź w zakładkę “Polecaj wyprawy” 
  4. Naciśnij “Generuj kod” 
  5. Teraz możesz już, wygenerowany kod, wysłać do swojego znajomego, który chce zapisać się na wyprawę! 

 

3. Jak uzyskać kod w celu wykorzystania uzbieranych środków? 

  1. Zaloguj się do konta
  2. Przejdź do swojego profilu (naciśnij na imię widniejące po prawej stronie nad koszykiem)
  3. Wejdź w zakładkę “Polecaj wyprawy” 
  4. Użyj przycisku “Generuj Voucher”- w tym momencie zostaje wysłany mail do Obsługi Klienta z prośbą o wygenerowanie specjalnego kodu na kwotę, którą uzbierałeś poprzez polecenia wypraw. Kod powinien być wygenerowany w ciągu 2 dni roboczych.

 

4. Czy kod polecający łączy się z innymi kodami?

Kod polecający nie łączy się z innymi kodami zniżkowymi. 

 

5. Jak wysłać kod do znajomego, jak polecać wyprawy?

Swój kod możesz udostępnić publicznie na swoim profilu w portalach społecznościowych, za pomocą komunikatorów np. Whatsappa, SMS lub mailowo. Wszystko zależy od Ciebie! 

Osoba chcąca wykorzystać kod musi go dodać podczas konfiguracji w sekcji “Kod rabatowy”. 

 

6. Czy mogę wygenerowany kod używać do promowania Solistowych wyjazdów w Social Mediach?

Twój kod rabatowy możesz udostępnić publicznie na swoim profilu w Social Mediach. Promując wyprawy z nami, zyskujesz 150 zł od każdej zapisanej osoby za pomocą Twojego kodu! 

 

7. Kiedy nalicza się ilość wykorzystanych kodów w moim koncie?

Ilość wykorzystanych kodów nalicza się na Twoim koncie w momencie, gdy dany uczestnik zapisze się oraz weźmie udział w wyprawie. 

 

8. Jak mogę sprawdzić kto użył kodu?

Niestety nie możesz sprawdzić kto użył Twojego kodu zniżkowego. Możesz sprawdzić jedynie ilość kodów, które zostały wykorzystane podczas zakupu wyprawy. 

 

9. Gdzie sprawdzić uzbieraną kwotę do zniżki z poleceń?

Uzbieraną kwotę do zniżki z poleceń sprawdzisz w swoim profilu, w zakładce “Polecaj wyprawy”.

 

Członkostwo w Klubie

1.Czym jest członkostwo w klubie?

Członkostwo w Solistach, to dla nas bardzo ważny projekt, w ramach którego wszystkie składki przeznaczamy w 100% na III filary działań pomocowych (ratowanie pszczół, sadzenie drzew, pomoc lokalnym społecznościom). Członkostwo oprócz niesienia pomocy daje Ci możliwość poznawania świata poza utartym szlakiem, 30-50% taniej niż w tradycyjnych biurach podróży.

2. Działania pomocowe

Wyznaczyliśmy sobie trzy cele:

ZWIĘKSZAMY POPULACJĘ PSZCZÓŁ W POLSCE – 150.000 do 2022

Pszczoły są niezwykle ważne dla naszego ekosystemu. To one zapylają większość roślin na świecie, które następnie stają się pokarmem dla zwierząt i człowieka. Szacuje się, że gdy wyginą pszczoły, człowiekowi zostanie 10 lat życia. Będziemy tworzyć pszczelą solistową wioskę, by zatrzymać tę katastrofę i pomóc tym owadom przetrwać

CHCEMY ODDYCHAĆ CZYSTYM POWIETRZEM – 15.000 do 2022

Drzewa, na które na co dzień nie zwracamy uwagi, pełnią bardzo ważną rolę w naturze. To dzięki drzewom mamy czyste powietrze, mniej hałasu, a zwierzęta mają schronienie. Niestety lasy są masowo wycinane przez człowieka. W Solistach wierzymy, że poprzez sadzenie drzew, pomożemy odbudować polskie lasy i zadbać o czyste powietrze.

ORGANIZUJEMY PACZKI – 72 przesyłki do 2022

Jako świadomi podróżnicy możemy zmienić świat i uczynić go lepszym miejscem do życia. Organizujemy paczki z podstawowymi produktami życia codziennego do miejsc katastrof humanitarnych lub tam, gdzie ludzie żyją poniżej granicy ubóstwa. Do tej pory dotarliśmy do: sierocińca na Filipinach, slumsów New Delhi, szkół w Ułan Bator czy Baracoa na Kubie zniszczonej tajfunami.

Jeżeli chcesz razem z nami pomagać,

to zapraszamy Cię do naszego Klubu!

3. Jaka jest wysokość składek?

Wysokość składki członkowskiej zaczyna się od 10 zł, a kończy na 289 zł. Opłata jest jednorazowa, wygasa sama po 365 dniach od daty zapłaty.

W zależności od rodzaju członkostwa posiada się dostępy do innych zniżek, benefitów, a co najważniejsze w innym wymiarze wspiera się nasze działania pomocowe.

4. Jak zostać solistowym liderem?

W tym celu polecamy zapoznać się ze stroną https://solisci.pl/akademia/