Tajlandia - Złoto świątyń i plaż 38

Zdobądź pracę marzeń! Travel Customer Ninja

Słowo od specjalisty:

Każdy dzień spędzony w solistowym biurze jest inny. Pełen wyzwań i pomysłów. Tak jak świat cały czas się zmienia, tak i my robimy wszystko, aby dotrzymać mu kroku, a więc odkrywamy nowe i dynamicznie rozwijamy się. A to wszystko z ogromną ciekawością otaczającego nas świata i w rewelacyjnej, zaangażowanej ekipie, która wspiera się i współpracuje nie tylko w działaniach biurowych, ale i poza nimi. Razem tworzymy unikatową społeczność, którą łączy nie jeden cel. Nasza codzienność w Biurze Obsługi Klienta, to między innymi realizacja działań składających się na przygotowanie uczestników do wyjazdu – ubezpieczenia, pakiety informacyjne, dbałość o szczegóły mające wpływ na powodzenie wypraw, ale również utrzymywanie dobrych relacji z naszymi Solistami, którzy regularnie do nas wracają, co oczywiście daje ogrom satysfakcji. Dodatkowo, mamy okazję poznawać ich nie tylko przez telefon, ale i na żywo, jako że praca w solistowym biurze daje również możliwość prowadzenia wypraw jako Lider. Brzmi inspirująco? Zapraszam do teamu!

– Ania, Specjalista ds. Obsługi Klienta

Opis stanowiska

Podstawowym zadaniem w naszym dziale, jest wsparcie i opieki klienta przy korzystaniu z różnych kanałów kontaktu i sprzedaży, takich jak email, telefon czy Messenger. Nie jest to jednak forma „call center”. Do codziennych obowiązków pracowników tego działu należą między innymi działania związane z realizacją naszych wypraw – ubezpieczenia, przygotowywanie pakietów wyjazdowych oraz zapewnianie uczestnikom niezbędnych informacji i wsparcia w każdym zakresie i na każdym etapie podróży. Poza dbaniem o dobre relacje z naszymi klientami/podróżnikami, pracownicy mają możliwość uczestniczyć w rozwoju działu poprzez ciągłe doskonalenie procesów oraz mają realny wpływ na dynamikę i funkcjonowanie działu. Co Cię czeka? Inspirowanie ludzi, oraz realny wpływ na produkt – wyprawę. Nasz dział, jak widać, nie jest klasycznym „BOKiem”. Tytułowy Travel Customer Ninja to zdecydowanie coś więcej! 

  • Twoim zadaniem będzie spełnienie marzeń Polaków o podróżach dookoła świata! Będziesz wsparciem dla naszego Klienta podczas rozmowy telefonicznej, kontaktu mailowego czy na żywo w trakcie targów podróżniczych
  • Zanim każdy organizowany przez nas wyjazd dojdzie do skutku - twoim zadaniem będzie kontrola i obsługa zapisów
  • Twoim celem będzie też utrzymanie długotrwałych relacji z naszymi Solistami (informowanie o zmianach w rezerwacjach czy przygotowywanie materiałów dot. wyjazdu)
  • Do twoich obowiązków będą też należały zadania administracyjne (wystawianie faktur, prowadzenie historii transakcji, tworzenie umów, tworzenie bazy danych)
  • Stały kontakt z działem rezerwacji, IT, marketingu w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klientów
  • Analiza potrzeb klientów, dbałość o ich satysfakcję
  • Kontakt z klientem w formie zdalnej! Cała obsługa klienta wykonywana jest przez kontakt telefoniczny/elektroniczny
  • Branie udziału w procesach, które mają realny wpływ na rozwój i działanie firmy, ale również na Twoją codzienną realizację zadań
  • Wsparcie sprzedaży głównego produktu firmy jakim jest wyprawa
  • Dbanie o wsparcie i opiekę klienta przed, w trakcie i po wyprawie

Kogo szukamy?

  • Lubisz pracę z ludźmi?
  • Potrafisz dobrze organizować swój czas i realizować zadania zgodnie z planem?
  • Wielozadaniowość to Twoje drugie imię?
  • Lubisz działać zespołowo?
  • Kreatywność i nieszablonowy sposób myślenia nie są Ci obce?
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność za realizację celów traktujesz jak chleb powszedni?
  • Dobrze obracasz się w środowisku MS Office - MS Excel, Power Point? (znajomość WordPress mile widziana)
  • Potrafisz planować strategicznie zadanie, mające realny wpływ na rozwój firmy?
  • Masz lekkość wypowiedzi, lekkie pióro i zdolności twórcze?
  • Znasz biegle język angielski? (znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem)
  • Wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w obsłudze klienta (dodatkowy atut)
  • Posiadasz wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w obsłudze klienta? (dodatkowy atut)

Oferujemy

  • Możliwość prowadzenia naszych wypraw jako Lider! (okazja do wzięcia udziału w „Szkoleniu Liderów” i zdobycia zawodu w branży turystycznej)
  • Perspektywę rozwoju, zdobycia cennego doświadczenia i przede wszystkim praktycznej wiedzy
  • Przyjazne, młode i inspirujące środowisko w rozwijającej się firmie
  • Zniżka na wyprawy organizowane przez nasz Klub
  • Udział w zjazdach liderskich organizowanych 2 razy w roku! Integracja i szkolenia (rozwój kompetencji miękkich i umiejętności zawodowych)
  • Solidna pensja podstawowa i rozbudowany system premiowy
  • Możliwość udziału w wydarzeniach branżowych np. Targi Podróżnicze

Poznaj wnętrze solistowego biura we Wrocławiu!

Spełniasz kryteria? Lubisz pomagać klientom, a pozytywne relacje i zacieśnianie więzi to podstawa Twojego stylu bycia? Znalezienie odpowiedzi na najdrobniejsze pytanie to dla Ciebie żaden problem? Potrafisz jednocześnie rozmawiać przez telefon i odpisywać na maile? Kochasz podróżować i chcesz poznać pracę Solistów od podszewki?  Lubisz jak dużo się dzieje?

 

Kiwasz głową i się uśmiechasz? Zobacz co możemy Ci zaoferować i dołącz do energicznego teamu!

Wyślij swoje CV na adres rekrutacja@solisci.pl tytułem: Travel Customer Ninja.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

W CV prosimy o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Pozostałe oferty

Specjalista ds. Rezerwacji

Zobacz stronę
Zobacz stronę

Specjalista ds. Social Media

Zobacz stronę
Zobacz stronę

Specjalista ds. Rezerwacji

Zobacz stronę
Zobacz stronę

Specjalista ds. Social Media

Zobacz stronę
Zobacz stronę