Tajlandia - Złoto świątyń i plaż 38

Zdobądź pracę marzeń! Travel Customer Ninja

Słowo od specjalisty:

Każdy dzień spędzony w solistowym biurze jest inny. Pełen wyzwań i pomysłów. Tak jak świat cały czas się zmienia, tak i my robimy wszystko, aby dotrzymać mu kroku, a więc odkrywamy nowe i dynamicznie rozwijamy się. A to wszystko z ogromną ciekawością otaczającego nas świata i w rewelacyjnej, zaangażowanej ekipie, która wspiera się i współpracuje nie tylko w działaniach biurowych, ale i poza nimi. Razem tworzymy unikatową społeczność, którą łączy nie jeden cel. Nasza codzienność w Biurze Obsługi Klienta, to między innymi realizacja działań składających się na przygotowanie uczestników do wyjazdu – ubezpieczenia, pakiety informacyjne, dbałość o szczegóły mające wpływ na powodzenie wypraw, ale również utrzymywanie dobrych relacji z naszymi Solistami, którzy regularnie do nas wracają, co oczywiście daje ogrom satysfakcji. Dodatkowo, mamy okazję poznawać ich nie tylko przez telefon, ale i na żywo, jako że praca w solistowym biurze daje również możliwość prowadzenia wypraw jako Lider. Brzmi inspirująco? Zapraszam do teamu!

– Ania, Specjalista ds. Obsługi Klienta

Opis stanowiska

Podstawowym zadaniem w naszym dziale, jest wsparcie i opieki klienta przy korzystaniu z różnych kanałów kontaktu i sprzedaży, takich jak email, telefon czy Messenger. Nie jest to jednak forma „call center”. Do codziennych obowiązków pracowników tego działu należą między innymi działania związane z realizacją naszych wypraw – ubezpieczenia, przygotowywanie pakietów wyjazdowych oraz zapewnianie uczestnikom niezbędnych informacji i wsparcia w każdym zakresie i na każdym etapie podróży. Poza dbaniem o dobre relacje z naszymi klientami/podróżnikami, pracownicy mają możliwość uczestniczyć w rozwoju działu poprzez ciągłe doskonalenie procesów oraz mają realny wpływ na dynamikę i funkcjonowanie działu. Co Cię czeka? Inspirowanie ludzi, oraz realny wpływ na produkt – wyprawę. Nasz dział, jak widać, nie jest klasycznym „BOKiem”. Tytułowy Travel Customer Ninja to zdecydowanie coś więcej! 

  • Twoim zadaniem będzie spełnienie marzeń Polaków o podróżach dookoła świata! Będziesz wsparciem dla naszego Klienta podczas rozmowy telefonicznej, kontaktu mailowego czy na żywo w trakcie targów podróżniczych
  • Zanim każdy organizowany przez nas wyjazd dojdzie do skutku - twoim zadaniem będzie kontrola i obsługa zapisów
  • Twoim celem będzie też utrzymanie długotrwałych relacji z naszymi Solistami (informowanie o zmianach w rezerwacjach czy przygotowywanie materiałów dot. wyjazdu)
  • Do twoich obowiązków będą też należały zadania administracyjne (wystawianie faktur, prowadzenie historii transakcji, tworzenie umów, tworzenie bazy danych)
  • Stały kontakt z działem rezerwacji, IT, marketingu w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klientów
  • Analiza potrzeb klientów, dbałość o ich satysfakcję
  • Kontakt z klientem w formie zdalnej! Cała obsługa klienta wykonywana jest przez kontakt telefoniczny/elektroniczny
  • Branie udziału w procesach, które mają realny wpływ na rozwój i działanie firmy, ale również na Twoją codzienną realizację zadań
  • Wsparcie sprzedaży głównego produktu firmy jakim jest wyprawa
  • Dbanie o wsparcie i opiekę klienta przed, w trakcie i po wyprawie

Kogo szukamy?

  • Lubisz pracę z ludźmi?
  • Potrafisz dobrze organizować swój czas i realizować zadania zgodnie z planem?
  • Wielozadaniowość to Twoje drugie imię?
  • Lubisz działać zespołowo?
  • Kreatywność i nieszablonowy sposób myślenia nie są Ci obce?
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność za realizację celów traktujesz jak chleb powszedni?
  • Dobrze obracasz się w środowisku MS Office - MS Excel, Power Point? (znajomość WordPress mile widziana)
  • Potrafisz planować strategicznie zadanie, mające realny wpływ na rozwój firmy?
  • Masz lekkość wypowiedzi, lekkie pióro i zdolności twórcze?
  • Znasz biegle język angielski? (znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem)
  • Wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w obsłudze klienta (dodatkowy atut)
  • Posiadasz wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w obsłudze klienta? (dodatkowy atut)

Oferujemy

  • Możliwość prowadzenia naszych wypraw jako Lider! (okazja do wzięcia udziału w „Szkoleniu Liderów” i zdobycia zawodu w branży turystycznej)
  • Perspektywę rozwoju, zdobycia cennego doświadczenia i przede wszystkim praktycznej wiedzy
  • Przyjazne, młode i inspirujące środowisko w rozwijającej się firmie
  • Zniżka na wyprawy organizowane przez nasz Klub
  • Udział w zjazdach liderskich organizowanych 2 razy w roku! Integracja i szkolenia (rozwój kompetencji miękkich i umiejętności zawodowych)
  • Solidna pensja podstawowa i rozbudowany system premiowy
  • Możliwość udziału w wydarzeniach branżowych np. Targi Podróżnicze

Poznaj wnętrze solistowego biura we Wrocławiu!

Spełniasz kryteria? Lubisz pomagać klientom, a pozytywne relacje i zacieśnianie więzi to podstawa Twojego stylu bycia? Znalezienie odpowiedzi na najdrobniejsze pytanie to dla Ciebie żaden problem? Potrafisz jednocześnie rozmawiać przez telefon i odpisywać na maile? Kochasz podróżować i chcesz poznać pracę Solistów od podszewki?  Lubisz jak dużo się dzieje?

 

Kiwasz głową i się uśmiechasz? Zobacz co możemy Ci zaoferować i dołącz do energicznego teamu!

Wyślij swoje CV na adres rekrutacja@solisci.pl tytułem: Travel Customer Ninja.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

W CV prosimy o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Pozostałe oferty

Specjalista ds. Rezerwacji

Zobacz stronę
Zobacz stronę