
Zdobądź pracę marzeń!
Travel Customer Support
Słowo od specjalisty:
Każdy dzień spędzony w solistowym biurze jest inny. Pełen wyzwań i pomysłów. Tak jak świat cały czas się zmienia, tak i my robimy wszystko, aby dotrzymać mu kroku, a więc odkrywamy nowe i dynamicznie rozwijamy się. A to wszystko z ogromną ciekawością otaczającego nas świata i w rewelacyjnej, zaangażowanej ekipie, która wspiera się i współpracuje nie tylko w działaniach biurowych, ale i poza nimi. Razem tworzymy unikatową społeczność, którą łączy nie jeden cel. Nasza codzienność w Biurze Obsługi Klienta, to między innymi realizacja działań składających się na przygotowanie uczestników do wyjazdu – ubezpieczenia, pakiety informacyjne, dbałość o szczegóły mające wpływ na powodzenie wypraw, ale również utrzymywanie dobrych relacji z naszymi Solistami, którzy regularnie do nas wracają, co oczywiście daje ogrom satysfakcji. Dodatkowo, mamy okazję poznawać ich nie tylko przez telefon, ale i na żywo, jako że praca w solistowym biurze daje również możliwość prowadzenia wypraw jako Lider. Brzmi inspirująco? Zapraszam do teamu!
– Ania, Travel Customer Specialist
Opis stanowiska
Podstawowym zadaniem w naszym dziale, jest wsparcie i opieki klienta przy korzystaniu z różnych kanałów kontaktu i sprzedaży, takich jak email, telefon czy Messenger. Nie jest to jednak forma „call center”. Do codziennych obowiązków pracowników tego działu należą między innymi działania związane z realizacją naszych wypraw – ubezpieczenia, przygotowywanie pakietów wyjazdowych oraz zapewnianie uczestnikom niezbędnych informacji i wsparcia w każdym zakresie i na każdym etapie podróży. Poza dbaniem o dobre relacje z naszymi klientami/podróżnikami, pracownicy mają możliwość uczestniczyć w rozwoju działu poprzez ciągłe doskonalenie procesów oraz mają realny wpływ na dynamikę i funkcjonowanie działu. Co Cię czeka? Inspirowanie ludzi, oraz realny wpływ na produkt – wyprawę. Nasz dział, jak widać, nie jest klasycznym „BOKiem”. Tytułowy Travel Customer Ninja to zdecydowanie coś więcej!
Czym się będziesz zajmować?
Kogo szukamy?
Oferujemy
Spełniasz kryteria? Lubisz pomagać klientom, a pozytywne relacje i zacieśnianie więzi to podstawa Twojego stylu bycia? Znalezienie odpowiedzi na najdrobniejsze pytanie to dla Ciebie żaden problem? Potrafisz jednocześnie rozmawiać przez telefon i odpisywać na maile? Kochasz podróżować i chcesz poznać pracę Solistów od podszewki? Lubisz jak dużo się dzieje?
Kiwasz głową i się uśmiechasz? Zobacz co możemy Ci zaoferować i dołącz do energicznego teamu!
Wyślij swoje CV na adres rekrutacja@solisci.pl z tytułem: Travel Customer Support.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.