Klub Podróżników Soliści bottom bottom

Zdobądź pracę marzeń!
Travel Customer Support

KIM JESTEŚMY I CO ROBIMY - Krótko o nas

Jesteśmy największym Klubem Podróżników w Polsce, Organizatorem Turystyki działającym na rynku od 2013 roku. Wyróżniamy się egzotycznymi i aktywnymi podróżami, poza utartym szlakiem, autorstwa doświadczonych podróżników – pasjonatów. Organizujemy wyjazdy, dzięki którym poza wspomnieniami budujemy własną społeczność. Istniejemy, aby dzielić się naszą pasją i spełniać marzenia innych.

Nasz zespół tworzy kilkunastu pracowników biurowych oraz około 100 liderów prowadzących wyprawy. Oprócz tego współpracujemy z firmami zewnętrznymi.

Na co dzień najważniejsza jest dla nas zgrana ekipa, która potrafi ze sobą współpracować. Cenimy sobie odpowiedzialność i samodzielność oraz zaangażowanie i pro aktywność. Jednocześnie stawiamy na rozwój nas wszystkich poprzez warsztaty wewnętrzne, tworzymy panele i grupy dyskusyjne, prowadzimy projekty, które często wykraczają poza standardowe, codzienne obowiązki.

Naszym celem jest nieustanny rozwój i zwiększenie ilości realizowanych wypraw i właśnie dlatego szukamy nowych osób gotowych dołączyć do naszego wrocławskiego biura. To właśnie tutaj tworzy się największa społeczność podróżnicza
w Polsce, do której Ty również możesz należeć!

SŁOWO OD TEAM LEADERA:

Travel Customer Support to stanowisko pełne wyzwań, gdzie telefoniczna i mailowa obsługa klientów to codzienność. Przygotowujemy uczestników do wyprawy, przygotowujemy pakiety wyjazdowe, dbając o każdy szczegół, by zapewnić niezapomniane wrażenia. Praca w dynamicznym środowisku to nasza codzienność. Wspieramy klientów w wyborze wymarzonego kierunku podróży, dostarczając im niezbędnych informacji. Odpowiadamy za dostarczenie wysokiej jakości materiałów dla uczestników wypraw, takich jak plany wycieczek i infopaki, które inspirują do odkrywania świata. Branża turystyczna oferuje nieograniczone możliwości, a Travel Customer Support jest kluczowym elementem, który sprawia, że marzenia o podróżach stają się rzeczywistością.

Do zobaczenia!
Sergiusz Biliński

CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?

Podstawowym zadaniem w naszym dziale, jest wsparcie i opieki klienta przy korzystaniu z różnych kanałów kontaktu i sprzedaży, takich jak email, telefon czy Messenger. Do codziennych obowiązków pracowników tego działu należą również działania związane z realizacją naszych wypraw – ubezpieczenia, przygotowywanie pakietów wyjazdowych oraz zapewnienie uczestnikom niezbędnych informacji i wsparcia w każdym zakresie i na każdym etapie podróży. 

Poza dbaniem o dobre relacje z naszymi klientami/podróżnikami, pracownicy mają wpływ na rozwój działu poprzez ciągłe doskonalenie procesów firmowych.

 

JAKIE BĘDĄ TWOJE ZADANIA?

✅ Telefoniczna i e-mailowa obsługa Klienta w oparciu o standardy, dbanie o wsparcie i opiekę klienta przed, w trakcie i po wyprawie

✅ Przygotowanie uczestników do wyjazdów zagranicznych: wysyłanie maili informacyjnych, przekazywanie praktycznych informacji na temat danej oferty, przygotowanie list do ubezpieczeń, weryfikacja płatności

✅ Doradztwo w wyborze wyjazdu pasującego do wymagań klienta oraz wsparcie procesu sprzedaży

✅ Zarządzanie rezerwacjami uczestników: zmiany terminów, rezygnację, cesje, realizacja zwrotów, obsługa procesu reklamacyjnego

✅ Branie udziału w procesach, które mają realny wpływ na rozwój i realizowanie działowych celów strategicznych

✅ Dbanie o utrzymanie dobrych relacji z Klientem

✅ Aktywna współpraca między działowa w firmie

CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY?

📝 Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta

📝 Wysoka kultura osobista i znajomość poprawnej polszczyzny

📝 Otwartość i wysokie umiejętności komunikacyjne

📝 Umiejętność pracy w zespole

📝 Zainteresowanie podróżami i znajomość geografii świata

📝 Gotowość do pracy zmianowej (zmiany 8 – 16 / 9 -17 / 11 – 19)

📝 Podzielność uwagi i wielozadaniowość

📝 Dokładność i skrupulatność

📝 Umiejętność organizacji i zarządzania własnym czasem

📝 Pozytywne nastawienie i motywacja do pracy z klientem

📝 Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku oraz pod presją czasu

📝 Dbanie o jakościowe i efektywne działanie

📝 Samodzielność i odpowiedzialność w realizacji zadań

📝 Znajomość pakietu Microsoft Office

 

MILE WIDZIANE:

📝 Doświadczenie w branży turystycznej

📝 Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

📝 Doświadczenie z narzędziami : WordPress, Monday, Slack

CO OFERUJEMY W ZAMIAN?

🔥 Prestiżowe środowisko pracy: praca z Liderem rynku podróżniczego, udział w ciekawych projektach oraz wydarzeniach, które wzbogacą Twoje doświadczenie zawodowe.

🔥 Pensja i premia roczna: solidna pensja podstawowa oraz do 2,5 krotności pensji miesięcznej netto wypłacanej rocznie (wyznaczenia wysokości na podstawie realizacji wskaźników i oceny pracowniczej, wyliczona proporcjonalnie do okresu zatrudnienia)

🔥 Lider wypraw: Bezpłatny udział w całej ścieżce szkolenia Akademii Liderów Wyprawę™ o wartości 3110 zł po przepracowaniu okresu wdrożeniowego (3 msc

🔥 Wyprawy: prowadzenie wyjazdów solistowych w roli lidera wypraw, do 20 dni kalendarzowych (liczone proporcjonalnie, bez wykorzystania urlopu)

🔥 Zniżki: Atrakcyjne zniżki na wyprawy organizowane przez Soliści Adventure Club

🔥 Integracje, campy oraz szkolenia: comiesięczne integracje firmowe oraz możliwość udziału w Szkoleniach i Campach w Akademii Liderów Wypraw™

🔥 Prywatna opieka medyczna: dofinansowanie do Opieki Medycznej LuxMed

🔥 Karta sportowa: dofinansowanie do karty MultiSport

🔥 Opieka fizjoterapeutyczna: 1h zabieg masażu w gabinecie fizjoterapuetycznym raz w miesiącu

🔥 Delegacje: możliwość udziału w zjazdach firmowych (m.in. Wigilia Firmowa, Summer Camp Słowenia)

🔥 Targi i Eventy: możliwość udziału w targach i wydarzeniach firmowych w kraju i zagranicą

🔥 Satysfakcja: organizacja dużych przedsięwzięć, jakimi są wielodniowe, skomplikowane wyjazdy po całym świecie

JAK KANDYDOWAĆ?

Praca w Solistowym Teamie daje możliwość łączenia pasji do poznawania świata z codziennymi obowiązkami. Wyobraź sobie, że to właśnie dzięki Twojemu zaangażowaniu setki osób miesięcznie realizuje swoje wyprawowe marzenia!

Jeżeli jesteś gotowy na pracę w młodym i dynamicznym zespole, podróże to Twoja pasja, a nasze wymagania wpisują się w Twoje kompetencje, wyślij nam swoje CV na adres: rekrutacja@solisci.pl tutułem “Travel Customer Support”

 

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

W CV prosimy o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

JAK WYGLĄDA NASZ PROCES REKRUTACJI?

Drogi Kandydacie,

cieszymy się, że rozważasz dołączenie do naszego zespołu! Chcemy, aby proces rekrutacji był dla Ciebie jak najbardziej przejrzysty i komfortowy, dlatego przygotowaliśmy kilka etapów, które pozwolą nam wzajemnie się poznać i ocenić, czy nasze oczekiwania są zgodne.

Przebieg procesu rekrutacji został podzielony na cztery etapy, abyśmy mogli dokładnie przyjrzeć się Twoim kwalifikacjom, umiejętnościom oraz dopasowaniu do naszego zespołu. Każdy etap ma swoje specyficzne cele. Proces ten trwa zazwyczaj ok. 2-4 tygodni od dostarczenia Twojego CV na naszą skrzynkę mailową.

Dzięki tak zorganizowanemu procesowi, obie strony mogą dokładnie ocenić, czy współpraca będzie satysfakcjonująca i owocna. Czekamy na Twoją aplikację i życzymy powodzenia!

I Etap rekrutacji - wysłanie zgłoszenia

Prześlij nam swoje CV na rekrutacja@solisci.pl wpisując w tytule: MARKETING MANAGER SOLIŚCI.

Czas trwania: tutaj zaczynasz swój proces rekrutacji.

II Etap rekrutacji - weryfikacja zgłoszenia

Jeśli Twoja aplikacja została pomyślnie rozpatrzona w pierwszym etapie rekrutacji, skontaktujemy się z Tobą! W zależności od działu zostaniesz  zaproszony/a na wideorozmowę lub poproszony/a o wykonanie krótkich zadań rekrutacyjnych, które pozwolą nam na wczesnym etapie zweryfikować czy dane stanowisko jest dla Ciebie odpowiednie. Po pozytywnej ocenie zadania otrzymasz od nas telefon i zostaniesz zaproszony/a na dni próbne w naszym Solistowym biurze! 

Czas trwania: do 7 dni od zgłoszenia.

III Etap rekrutacji - dni próbne

Nasze biuro znajduję się we Wrocławiu i to właśnie tutaj zaproszony/a zostaniesz na swoje dni próbne, w trakcie których będziesz mógł/mogła sprawdzić się w różnych zadaniach, przygotowanych specjalnie na ten czas. Poznasz nasz zespół i zobaczysz jak wygląda przebieg naszego dnia pracy. Jest to idealny moment, abyś mógł/mogła ocenić czy dobrze czujesz się na danym stanowisku, a zadania które zostały wykonane pomogą nam w ocenie, czy to właśnie Ty jesteś osobą, której szukaliśmy. Dni próbne są płatne.

Czas trwania: 2 dni próbne – do 14 dni od zgłoszenia.

IV Etap rekrutacji - finalna rozmowa

Po pozytywnym przejściu III etapu czeka Cię jeszcze rozmowa z Zarządem,  na której otrzymasz feedback oraz będziesz mógł/ mogła zadać swoje pytania dotyczące warunków współpracy. 

Czas trwania: na zakończenie dni próbnych lub do 7 dni od zakończenia dni próbnych.