Klub Podróżników Soliści bottom bottom

Zdobądź pracę marzeń!
Travel Customer Support

Słowo od specjalisty:

Każdy dzień spędzony w solistowym biurze jest inny. Pełen wyzwań i pomysłów. Tak jak świat cały czas się zmienia, tak i my robimy wszystko, aby dotrzymać mu kroku, a więc odkrywamy nowe i dynamicznie rozwijamy się. A to wszystko z ogromną ciekawością otaczającego nas świata i w rewelacyjnej, zaangażowanej ekipie, która wspiera się i współpracuje nie tylko w działaniach biurowych, ale i poza nimi. Razem tworzymy unikatową społeczność, którą łączy nie jeden cel. Nasza codzienność w Biurze Obsługi Klienta, to między innymi realizacja działań składających się na przygotowanie uczestników do wyjazdu – ubezpieczenia, pakiety informacyjne, dbałość o szczegóły mające wpływ na powodzenie wypraw, ale również utrzymywanie dobrych relacji z naszymi Solistami, którzy regularnie do nas wracają, co oczywiście daje ogrom satysfakcji. Dodatkowo, mamy okazję poznawać ich nie tylko przez telefon, ale i na żywo, jako że praca w solistowym biurze daje również możliwość prowadzenia wypraw jako Lider. Brzmi inspirująco? Zapraszam do teamu!

– Ania, Travel Customer Specialist

Opis stanowiska

Podstawowym zadaniem w naszym dziale, jest wsparcie i opieki klienta przy korzystaniu z różnych kanałów kontaktu i sprzedaży, takich jak email, telefon czy Messenger. Nie jest to jednak forma „call center”. Do codziennych obowiązków pracowników tego działu należą między innymi działania związane z realizacją naszych wypraw – ubezpieczenia, przygotowywanie pakietów wyjazdowych oraz zapewnianie uczestnikom niezbędnych informacji i wsparcia w każdym zakresie i na każdym etapie podróży. Poza dbaniem o dobre relacje z naszymi klientami/podróżnikami, pracownicy mają możliwość uczestniczyć w rozwoju działu poprzez ciągłe doskonalenie procesów oraz mają realny wpływ na dynamikę i funkcjonowanie działu. Co Cię czeka? Inspirowanie ludzi, oraz realny wpływ na produkt – wyprawę. Nasz dział, jak widać, nie jest klasycznym „BOKiem”. Tytułowy Travel Customer Ninja to zdecydowanie coś więcej! 

Czym się będziesz zajmować?

  • 🟢 Twoim zadaniem będzie spełnienie marzeń Polaków o podróżach dookoła świata! Będziesz wsparciem dla naszego Klienta podczas rozmowy telefonicznej, kontaktu mailowego czy na żywo w trakcie targów podróżniczych
  • 🟢 Zanim każdy organizowany przez nas wyjazd dojdzie do skutku - twoim zadaniem będzie kontrola i obsługa zapisów
  • 🟢 Twoim celem będzie też utrzymanie długotrwałych relacji z naszymi klientami (informowanie o zmianach w rezerwacjach czy przygotowywanie materiałów dot. wyjazdu)
  • 🟢 Do twoich obowiązków będą też należały zadania administracyjne (wystawianie faktur, prowadzenie historii transakcji, tworzenie umów, tworzenie bazy danych)
  • 🟢 Stały kontakt z działem rezerwacji, IT, marketingu w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klientów
  • 🟢 Analiza potrzeb klientów, dbałość o ich satysfakcję
  • 🟢 Kontakt z klientem w formie zdalnej! Cała obsługa klienta wykonywana jest przez kontakt telefoniczny/elektroniczny
  • 🟢 Branie udziału w procesach, które mają realny wpływ na rozwój i działanie firmy, ale również na Twoją codzienną realizację zadań
  • 🟢 Wsparcie sprzedaży głównego produktu firmy jakim jest wyprawa
  • 🟢 Dbanie o wsparcie i opiekę klienta przed, w trakcie i po wyprawie
  • Kogo szukamy?

  • 🟢 Lubisz pracę z ludźmi?
  • 🟢 Potrafisz dobrze organizować swój czas i realizować zadania zgodnie z planem?
  • 🟢 Wielozadaniowość to Twoje drugie imię?
  • 🟢 Lubisz działać zespołowo?
  • 🟢 Kreatywność i nieszablonowy sposób myślenia nie są Ci obce?
  • 🟢 Zaangażowanie i odpowiedzialność za realizację celów traktujesz jak chleb powszedni?
  • 🟢 Dobrze obracasz się w środowisku MS Office - MS Excel, Power Point? (znajomość WordPress mile widziana)
  • 🟢 Potrafisz planować strategicznie zadanie, mające realny wpływ na rozwój firmy?
  • 🟢 Masz lekkość wypowiedzi, lekkie pióro i zdolności twórcze?
  • 🟢 Znasz biegle język angielski? (znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem)
  • 🟢 Wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w obsłudze klienta (dodatkowy atut)
  • 🟢 Posiadasz wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w obsłudze klienta? (dodatkowy atut)
  • Oferujemy

  • 🟢 Możliwość prowadzenia naszych wypraw jako Lider! (okazja do wzięcia udziału w „Szkoleniu Liderów” i zdobycia zawodu w branży turystycznej)
  • 🟢 Perspektywę rozwoju, zdobycia cennego doświadczenia i przede wszystkim praktycznej wiedzy
  • 🟢 Przyjazne, młode i inspirujące środowisko w rozwijającej się firmie
  • 🟢 Zniżka na wyprawy organizowane przez nasz Klub
  • 🟢 Udział w zjazdach liderskich organizowanych 2 razy w roku! Integracja i szkolenia (rozwój kompetencji miękkich i umiejętności zawodowych)
  • 🟢 Solidna pensja podstawowa i rozbudowany system premiowy
  • 🟢 Możliwość udziału w wydarzeniach branżowych np. Targi Podróżnicze
  • Spełniasz kryteria? Lubisz pomagać klientom, a pozytywne relacje i zacieśnianie więzi to podstawa Twojego stylu bycia? Znalezienie odpowiedzi na najdrobniejsze pytanie to dla Ciebie żaden problem? Potrafisz jednocześnie rozmawiać przez telefon i odpisywać na maile? Kochasz podróżować i chcesz poznać pracę Solistów od podszewki?  Lubisz jak dużo się dzieje?

     

    Kiwasz głową i się uśmiechasz? Zobacz co możemy Ci zaoferować i dołącz do energicznego teamu!

    Wyślij swoje CV na adres rekrutacja@solisci.pl z tytułem: Travel Customer Support.

    Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

    W CV prosimy o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

    Pozostałe oferty