Słowo od Managera Działu:
Praca w solistowym marketingu jest unikatowa przede wszystkim z racji połączenia dużej skali działań z codziennym obcowaniem z podróżami. To praca na dużych kanałach (strona internetowa z wielotysięcznymi odsłonami, bardzo duże profile w social media, kilkudziesięciotysięczna baza mailingowa), udział w największych wydarzeniach branżowych (targi, prelekcje), czy współpraca z wielkimi markami (m.in National Geographic). Po drodze wiele ogólnopolskich projektów (m.in. własne festiwale podróżników, czy organizacja własnego badania podróżników z udziałem wielu znanych podróżników i blogerów). Przede wszystkim jest to praca z bardzo ambitnym i pełnym pasji zespołem. Z racji na profil naszego Klubu, Klienci mają z nami kontakt przede wszystkim poprzez Internet, z tego względu komunikaty jakie produkujemy muszą oprócz zajawki podróżniczej przekazywać najważniejsze informacje organizacyjne. Wartościowa treść, nasycona wiedzą i będąca jednocześnie nośnikiem informacji. Czujesz, że możesz ją wnieść do naszego zespołu? Zapraszam do wzięcia udziału w rekrutacji!
Do zobaczenia!
Janek Wojtkowski
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?
Jako specjalista ds. Marketingu będziesz odpowiadać za prowadzenie projektów z szeroko rozumianego marketingu, od tworzenia materiałów brandingowych po organizację stoiska podczas targów. Szukamy osoby, która ma doświadczenie ale jest też gotowa na ciągły rozwój i stawianie czoła nowym kreatywnym wyzwaniom w pracy codziennej.
Jakie będą Twoje zadania?
✅ Realizacja strategii marketingowej oraz sprzedaży
✅ Dbanie o jakość merytoryczną i estetyczną treści jakie produkujemy (oferty wypraw, blogi, materiały drukowane)
✅ Wsparcie pracy całego działu marketingu w realizacji kampanii marketingowo-reklamowych
✅ Współpraca z agencjami zewnętrznymi – Ads, SEO.
✅ Działania z zakresu PR
✅ Współpraca przy tworzeniu stron ofertowych
✅ Wsparcie liderów w działaniach marketingowych powiązanych z ich wyprawami
✅ Zarządzanie projektami marketingowymi (CSR, materiały brandingowe itd.)
✅ Monitorowanie harmonogramów i budżetów projektów
✅ Redagowanie i dystrybucja Newslettera oraz kampanii mailingowych.
✅ Koordynacja współpracy z zewnętrznymi partnerami
✅ Organizacja eventów (targi, imprezy okolicznościowe)|
✅ Tworzenie i wdrażanie scenariuszy automatycznej komunikacji e-marketingowej
Czego wymagamy?
Minimum trzyletnie doświadczenie w wewnętrznym dziale marketingu bądź agencji reklamowej:
📝 Umiejętność pracy wielozadaniowej
📝 Kreatywność, zmysł i wyczucie estetyki
📝 Odpowiedzialność za własne projekty
📝 Samodzielność, dobra organizacja pracy
📝 Doskonałe umiejętności komunikacyjne
📝 Umiejętność pracy zespołowej
📝 Dobra znajomość pakietu MS Office
📝 Podstawowa znajomość zasad SEO
MILE WIDZIANE:
📝 umiejętność obsługi WordPress
📝 doświadczenie z narzędziami takimi jak Slack lub Monday
Oferujemy:
👍 Solidna pensja podstawowa i rozbudowany system premiowy
👍 Perspektywa rozwoju, zdobycia cennego doświadczenia.
👍 Przyjazne, młode i inspirujące środowisko w rozwijającej się.
👍 Udział w zjazdach firmowych organizowanych 2 razy w roku!
👍 Udział w targach branżowych (w Polsce i za granicą)
👍 Udział w Akademii Liderów Wypraw™, dzięki któremu możesz poprowadzić nasze wyprawy jako lider
👍 Przyjazne, młode i inspirujące środowisko w dynamicznie rozwijającej się firmie
👍 Zniżka na wyprawy organizowane przez nasz Soliści Adventure Club
👍 Benefity pozapłacowe – Prywatna Opieka Medyczna (Luxmed) oraz Karta Sportowa (Multisport)
👍 Szkolenia rozwojowe oraz zawodowe
👍 Możliwość pracy zdalnej w niepełnym wymiarze godzi