Klub Podróżników Soliści bottom bottom

Zdobądź pracę marzeń!
Marketing Manager

KIM JESTEŚMY I CO ROBIMY - Krótko o nas

Jesteśmy największym Klubem Podróżników w Polsce, Organizatorem Turystyki działającym na rynku od 2013 roku. Wyróżniamy się egzotycznymi i aktywnymi podróżami, poza utartym szlakiem, autorstwa doświadczonych podróżników – pasjonatów. Organizujemy wyjazdy, dzięki którym poza wspomnieniami budujemy własną społeczność. Istniejemy, aby dzielić się naszą pasją i spełniać marzenia innych. 

Nasz zespół tworzy kilkunastu pracowników biurowych oraz około 100 liderów prowadzących wyprawy. Oprócz tego współpracujemy z firmami zewnętrznymi. 

Na co dzień najważniejsza jest dla nas zgrana ekipa, która potrafi ze sobą współpracować. Cenimy sobie odpowiedzialność i samodzielność oraz zaangażowanie i proaktywność. Jednocześnie stawiamy na rozwój nas wszystkich poprzez warsztaty wewnętrzne, tworzymy panele i grupy dyskusyjne, prowadzimy projekty, które często wykraczają poza standardowe, codzienne obowiązki. 

Naszym celem jest nieustanny rozwój i zwiększenie ilości realizowanych wypraw i właśnie dlatego szukamy nowych osób gotowych dołączyć do naszego wrocławskiego biura. To właśnie tutaj tworzy się największa społeczność podróżnicza w Polsce, do której Ty również możesz należeć!

SŁOWO OD TEAM LEADERA:

Praca w solistowym marketingu jest unikatowa przede wszystkim z racji połączenia dużej skali działań z codziennym obcowaniem z podróżami. To praca na dużych kanałach (strona internetowa z wielotysięcznymi odsłonami, bardzo duże profile w social media, kilkudziesięciotysięczna baza mailingowa), udział w największych wydarzeniach branżowych (targi, prelekcje). Po drodze wiele ogólnopolskich projektów (m.in. własne festiwale podróżników, czy organizacja własnego badania podróżników z udziałem wielu znanych podróżników i blogerów). Przede wszystkim jest to praca z bardzo ambitnym i pełnym pasji zespołem. Z racji na profil naszego Klubu, Klienci mają z nami kontakt przede wszystkim poprzez Internet, z tego względu komunikaty jakie produkujemy muszą oprócz zajawki podróżniczej przekazywać najważniejsze informacje organizacyjne. Wartościowa treść, nasycona wiedzą i będąca jednocześnie nośnikiem informacji. Czujesz, że możesz ją wnieść do naszego zespołu, że potrafisz to wszystko poukładać i skoordynować? Zapraszam do wzięcia udziału w rekrutacji, bo to może być droga do Twojej przygoda życia!

Do zobaczenia!
Sergiusz Biliński

CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?

Marketing Manager w naszej firmie skupia się na tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej, która ma na celu zapewnienie i zoptymalizowanie sprzedaży. Koordynuje współpracę z agencjami zewnętrznymi i czuwa nad ich prawidłowym działaniem na wyznaczonych wskaźnikach. Rozwija i motywuje zespół marketingowy, aby wspólnie osiągać wyznaczone cele dzienne i strategiczne. Również kluczowym zadaniem jest planowanie i zarządzanie harmonogramem kampanii marketingowych. Realizuje się w fascynującym świecie podróży, promując wyprawy poza utartym szlakiem na pięciu kontynentach.

JAKIE BĘDĄ TWOJE ZADANIA?

✅ Nadzorowanie oraz raportowanie wyników sprzedażowych
✅ Wdrażanie i dostosowywanie strategii marketingowo-sprzedażowej
✅ Monitorowanie bieżących zadań oraz strategicznych projektów w dziale pod względem jakości oraz terminowości
✅ Prowadzenie kalendarza kampanii marketingowych
✅ Zarządzanie zespołem specjalistów oraz nadzorowanie agencji zewnętrznych (SEM, META ADS, SEO, etc.)
✅ Monitorowanie harmonogramów i budżetów projektów oraz kampanii marketingowych
✅ Organizowanie i koordynowanie spotkań projektowych oraz działowych
✅ Określenie i monitorowanie procesów wewnętrznych oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań marketingowych
✅ Przygotowywanie raportów, protokołów oraz dokumentacji marketingowych
✅ Budowanie i rozwijanie zespołu pod względem kompetencji
✅ Zwiększanie rozpoznawalność marki na rynku turystycznym

CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY?

Minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zespołu marketingu wewnętrznego i koordynacji agencji zewnętrznych: 

📝 Tworzenie i realizacja strategii marketingowej oraz sprzedażowej
📝 Doświadczenie w zarządzaniu projektami, kampaniami oraz zespołami kreatywnymi
📝 Samodzielność, dobra organizacja pracy
📝 Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz przywódcze
📝 Umiejętność pracy zespołowej oraz delegowania i egzekwowania zleceń
📝 Znajomość standardów tworzenia kampanii marketingowych
📝 Zarządzanie kanałami SOME oraz wiedza z zakresu SEM, SEO, FB ADS

📝 Planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii marketingowych
📝 Analiza efektywności działań marketingowych
📝 Monitorowanie trendów na rynku i dostosowywanie strategii
📝 Dbanie o wizerunek firmy w mediach społecznościowych
📝 Tworzenie raportów i prezentacji dotyczących działań marketingowych
📝 Zarządzanie rozwojem zespołu oraz wdrażaniem nowych kompetencji u specjalistów

MILE WIDZIANE:
📝 doświadczenie w pracy agencyjnej na dużych projektach
📝 doświadczenie z narzędziami takimi jak Slack, Monday, GA4, FB Business Suit, Synerise

CO OFERUJEMY W ZAMIAN?

🔥 Prestiżowe środowisko pracy: praca z Liderem rynku podróżniczego, udział w ciekawych projektach oraz wydarzeniach, które wzbogacą Twoje doświadczenie zawodowe.
🔥 Pensja i premia roczna: solidna pensja podstawowa oraz do 2,5 krotności pensji miesięcznej netto wypłacanej rocznie (wyznaczenia wysokości na podstawie realizacji wskaźników i oceny pracowniczej, wyliczona proporcjonalnie do okresu zatrudnienia)
🔥 Lider wypraw: Bezpłatny udział w całej ścieżce szkolenia Akademii Liderów Wyprawę™ o wartości 3110 zł po przepracowaniu okresu wdrożeniowego (3 msc)
🔥 Wyprawy: prowadzenie wyjazdów solistowych w roli lidera wypraw, do 20 dni kalendarzowych (liczone proporcjonalnie, bez wykorzystania urlopu)
🔥 Zniżki: Atrakcyjne zniżki na wyprawy organizowane przez Soliści Adventure Club
🔥 Integracje, campy oraz szkolenia: comiesięczne integracje firmowe oraz możliwość udziału w Szkoleniach i Campach w Akademii Liderów Wypraw™



🔥 Prywatna opieka medyczna: dofinansowanie do Opieki Medycznej LuxMed
🔥 Karta sportowa: dofinansowanie do karty MultiSport
🔥 Opieka fizjoterapeutyczna: 1h zabieg masażu w gabinecie fizjoterapuetycznym raz w miesiącu
🔥 Delegacje: możliwość udziału w zjazdach firmowych (m.in. Wigilia Firmowa, Summer Camp Słowenia)
🔥 Targi i Eventy: możliwość udziału w targach i wydarzeniach firmowych w kraju i zagranicą
🔥 Satysfakcja: organizacja dużych przedsięwzięć, jakimi są wielodniowe, skomplikowane wyjazdy po całym świecie
🔥 Wpływ i pasja: Tworzenie i realizowanie trendotwórczych kampanii w segmencie wypraw adventure oraz praca dla największej społeczności podróżniczej w Polsce

JAK KANDYDOWAĆ?

Spełniasz kryteria? Lubisz, jak dużo się dzieje? Jesteś osobą kreatywną i pełną zapału? Jesteś pozytywnie nakręconą osobą na wyzwania i osiąganie efektów? Zobacz, co możemy Ci zaoferować i dołącz do energicznego teamu, który spełnia marzenia o podróżowaniu naszych uczestników!

Wyślij swoje CV na adres rekrutacja@solisci.pl tytułem: MARKETING MANAGER SOLIŚCI.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

W CV prosimy o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

JAK WYGLĄDA NASZ PROCES REKRUTACJI?

Drogi Kandydacie,

cieszymy się, że rozważasz dołączenie do naszego zespołu! Chcemy, aby proces rekrutacji był dla Ciebie jak najbardziej przejrzysty i komfortowy, dlatego przygotowaliśmy kilka etapów, które pozwolą nam wzajemnie się poznać i ocenić, czy nasze oczekiwania są zgodne.

Przebieg procesu rekrutacji został podzielony na cztery etapy, abyśmy mogli dokładnie przyjrzeć się Twoim kwalifikacjom, umiejętnościom oraz dopasowaniu do naszego zespołu. Każdy etap ma swoje specyficzne cele. Proces ten trwa zazwyczaj ok. 2-4 tygodni od dostarczenia Twojego CV na naszą skrzynkę mailową.

Dzięki tak zorganizowanemu procesowi, obie strony mogą dokładnie ocenić, czy współpraca będzie satysfakcjonująca i owocna. Czekamy na Twoją aplikację i życzymy powodzenia!

I Etap rekrutacji - wysłanie zgłoszenia

Prześlij nam swoje CV na rekrutacja@solisci.pl wpisując w tytule: MARKETING MANAGER SOLIŚCI.

Czas trwania: tutaj zaczynasz swój proces rekrutacji.

II Etap rekrutacji - weryfikacja zgłoszenia

Jeśli Twoja aplikacja została pomyślnie rozpatrzona w pierwszym etapie rekrutacji, skontaktujemy się z Tobą! W zależności od działu zostaniesz  zaproszony/a na wideorozmowę lub poproszony/a o wykonanie krótkich zadań rekrutacyjnych, które pozwolą nam na wczesnym etapie zweryfikować czy dane stanowisko jest dla Ciebie odpowiednie. Po pozytywnej ocenie zadania otrzymasz od nas telefon i zostaniesz zaproszony/a na dni próbne w naszym Solistowym biurze! 

Czas trwania: do 7 dni od zgłoszenia.

III Etap rekrutacji - dni próbne

Nasze biuro znajduję się we Wrocławiu i to właśnie tutaj zaproszony/a zostaniesz na swoje dni próbne, w trakcie których będziesz mógł/mogła sprawdzić się w różnych zadaniach, przygotowanych specjalnie na ten czas. Poznasz nasz zespół i zobaczysz jak wygląda przebieg naszego dnia pracy. Jest to idealny moment, abyś mógł/mogła ocenić czy dobrze czujesz się na danym stanowisku, a zadania które zostały wykonane pomogą nam w ocenie, czy to właśnie Ty jesteś osobą, której szukaliśmy. Dni próbne są płatne.

Czas trwania: 2 dni próbne – do 14 dni od zgłoszenia.

IV Etap rekrutacji - finalna rozmowa

Po pozytywnym przejściu III etapu czeka Cię jeszcze rozmowa z Zarządem,  na której otrzymasz feedback oraz będziesz mógł/ mogła zadać swoje pytania dotyczące warunków współpracy. 

Czas trwania: na zakończenie dni próbnych lub do 7 dni od zakończenia dni próbnych.