
Zdobądź pracę marzeń!
Travel Customer Support


CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?
Podstawowym zadaniem w naszym dziale, jest wsparcie i opieki klienta przy korzystaniu z różnych kanałów kontaktu i sprzedaży, takich jak email, telefon czy Messenger. Do codziennych obowiązków pracowników tego działu należą również działania związane z realizacją naszych wypraw – ubezpieczenia, przygotowywanie pakietów wyjazdowych oraz zapewnienie uczestnikom niezbędnych informacji i wsparcia w każdym zakresie i na każdym etapie podróży. Poza dbaniem o dobre relacje z naszymi klientami/podróżnikami, pracownicy mają wpływ na rozwój działu poprzez ciągłe doskonalenie procesów firmowych.




JAK KANDYDOWAĆ?
Praca w Solistowym Teamie daje możliwość łączenia pasji do poznawania świata z codziennymi obowiązkami. Wyobraź sobie, że to właśnie dzięki Twojemu zaangażowaniu setki osób miesięcznie realizuje swoje wyprawowe marzenia! Jeżeli jesteś gotowy na pracę w młodym i dynamicznym zespole, podróże to Twoja pasja, a nasze wymagania wpisują się w Twoje kompetencje, wyślij nam swoje CV na adres: rekrutacja@solisci.pl tutułem “Travel Customer Support” Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
W CV prosimy o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.


JAK WYGLĄDA NASZ PROCES REKRUTACJI?
Drogi Kandydacie, cieszymy się, że rozważasz dołączenie do naszego zespołu! Chcemy, aby proces rekrutacji był dla Ciebie jak najbardziej przejrzysty i komfortowy, dlatego przygotowaliśmy kilka etapów, które pozwolą nam wzajemnie się poznać i ocenić, czy nasze oczekiwania są zgodne. Przebieg procesu rekrutacji został podzielony na cztery etapy, abyśmy mogli dokładnie przyjrzeć się Twoim kwalifikacjom, umiejętnościom oraz dopasowaniu do naszego zespołu. Każdy etap ma swoje specyficzne cele. Proces ten trwa zazwyczaj ok. 2-4 tygodni od dostarczenia Twojego CV na naszą skrzynkę mailową. Dzięki tak zorganizowanemu procesowi, obie strony mogą dokładnie ocenić, czy współpraca będzie satysfakcjonująca i owocna. Czekamy na Twoją aplikację i życzymy powodzenia!