Zdjęcie z programu wyjazdu

Zdobądź pracę marzeń!

Specjalista ds. Social Media

Zdjęcie z programu wyjazdu

CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?

Jako specjalista ds. Social Media przejmiesz dowodzenie nad naszymi kanałami Social Media, będziesz tworzyć harmonogramy, planować i tworzyć kampanie sprzedażowo-inspiracyjne oraz dbać o projekty rozwojowe w ramach portali społecznościowych. Pracując przy solistowych Social Mediach będziesz odpowiadać za komunikację najlepszych wypraw pod słońcem, w prze-najróżniejsze kierunki na całym świecie. Czyż może być lepszy produkt do promocji oraz sprzedaży niż egzotyczne, przygodowe, przepełnione atrakcjami podróże, które spełniają marzenia Naszych klientów? Zdecydowanie nie! A sam(a) przekonasz się o tym, kiedy tylko przyjdzie Ci pracować nad jedną z naszych kampanii, zobaczysz jaki content z wypraw przywożą nasi liderzy oraz jakie akcje sprzedażowo-marketingowe tworzymy. Soliści Adventure Club to znana i rozpoznawalna już marka, którą chcemy stale rozwijać w taki sposób, żeby docierać do jak największej grupy odbiorców, gotowej wyruszyć z Nami na koniec świata.
Zdjęcie z programu wyjazdu
Zdjęcie z programu wyjazdu
Zdjęcie z programu wyjazdu
Zdjęcie z programu wyjazdu
Zdjęcie z programu wyjazdu
Zdjęcie z programu wyjazdu
Zdjęcie z programu wyjazdu

Przebieg procesu rekrutacji:

Drogi Kandydacie,
cieszymy się, że rozważasz dołączenie do naszego zespołu! Chcemy, aby proces rekrutacji był dla Ciebie jak najbardziej przejrzysty i komfortowy, dlatego przygotowaliśmy kilka etapów, które pozwolą nam wzajemnie się poznać i ocenić, czy nasze oczekiwania są zgodne.

Przebieg procesu rekrutacji został podzielony na cztery etapy, abyśmy mogli dokładnie przyjrzeć się Twoim kwalifikacjom, umiejętnościom oraz dopasowaniu do naszego zespołu. Każdy etap ma swoje specyficzne cele.

Dzięki tak zorganizowanemu procesowi, obie strony mogą dokładnie ocenić, czy współpraca będzie satysfakcjonująca i owocna. Czekamy na Twoją aplikację i życzymy powodzenia!

I Etap rekrutacji

Prześlij nam swoje CV na rekrutacja@solisci.pl wpisując w tytule Specjalista ds. SOME , na które rekrutujesz. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.

II Etap rekrutacji

Jeśli Twoja aplikacja została pomyślnie rozpatrzona w pierwszym etapie rekrutacji, skontaktujemy się z Tobą! Zostaniesz poproszony/a o wykonanie krótkich zadań rekrutacyjnych, które pozwolą nam na wczesnym etapie zweryfikować czy dane stanowisko jest dla Ciebie odpowiednie. Po pozytywnej ocenie zadania otrzymasz od nas telefon i zostaniesz zaproszony/a na dni próbne w naszym Solistowym biurze!

III Etap rekrutacji

Nasze biuro znajduję się we Wrocławiu i to właśnie tutaj zaproszony/a zostaniesz na swoje dni próbne, w trakcie których będziesz mógł/mogła sprawdzić się w różnych zadaniach, przygotowanych specjalnie na ten czas. Poznasz nasz zespół i zobaczysz jak wygląda przebieg naszego dnia pracy. Jest to idealny moment, abyś mógł/ mogła ocenić czy dobrze czujesz się na danym stanowisku, a zadania które zostały wykonane pomogą nam w ocenie, czy to właśnie Ty jesteś osobą, której szukaliśmy. Dni próbne są płatne.

IV Etap rekrutacji

Po pozytywnym przejściu III etapu czeka Cię jeszcze rozmowa z managerem/osobą decyzyjną, na której otrzymasz feedback oraz będziesz mógł zadać swoje pytania dotyczące warunków współpracy.

W CV prosimy o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.