Dzikie Weekendy 2020 2

Dzikie weekendy blisko natury Live Wild zima 2021!

Zimowe weekendy Live Wild

Po intensywnym lecie oraz jesieni – 535 wilków ruszyło z nami na 24 dzikie weekendy blisko natury?, czas na długo oczekiwaną zimę. Wejdź w nowy rok z przytupem! Dołącz do nas w odkrywaniu najpiękniejszych, zimowych zakątków Polski! Już w styczniu ruszamy z naszymi szalonymi weekendami, będzie aktywnie, inspirująco i dziko!

Biorąc pod uwagę doświadczenia z poprzednich okresów oraz wiele Waszych sugestii, postanowiliśmy przygotować więcej terminów na poszczególne wyprawy. Startujemy od stycznia do marca, następnie odsłonimy weekendy na wiosnę.

Postawiliśmy na różnorodne aktywności – od górskich trekkingów, przez narciarstwo biegowe, fatbike, rakiety śnieżne po… kajaki zimą!

Po całodziennych aktywnościach znajdziemy też czas na integrację w solistowym stylu. Opowieści i historie podróżnicze z pewnością Was zainspirują i naładują pozytywną energią. Będą też warsztaty i szkolenia, coś dla rozwojowych frików! Wszystko to pod opieką specjalistów i pasjonatów. Daj się zainspirować!

Gwarantujemy piękne, zimowe widoki, towarzystwo ciekawych ludzi i aktywną przygodę – dołącz do naszej watahy!

GWARANCJA SZYBKIEGO ZWROTU

Wiemy, że w obecnym czasie podróżowanie jest niepewne pod względem przemieszczania się i możliwości wylotu do konkretnych państw. Wychodząc naprzeciw panującej sytuacji pandemicznej, gwarantujemy szybki zwrot środków w ciągu 14 dni na wszystkie wyprawy (w Polsce i za granicą) realizowane do marca 2021 (zapis od 28.11.2020r.), na wypadek gdyby wyjazd nie mógł się odbyć z powodu pandemii COVID-19. Pozostałe wyprawy obowiązuje normalny tryb zwrotu środków.

IDEA

ŻYJ DZIKO!

Projekt weekendów w stylu #LiveWild rozpoczęliśmy kilka lat temu. Od początku wiedzieliśmy, że w tym kierunku chcemy podążać, ponieważ ten projekt ma wszystko co cenimy i kochamy najbardziej. Próbowanie nowych rzeczy, nabywanie nowych umiejętności, ciągły rozwój, poznawanie ciekawych ludzi, wyjście poza strefę komfortu, świetna zabawa do rana – najlepiej na łonie natury.

Gdzie? Wszędzie tam gdzie jest dziko, gdzie jest pięknie i wyjątkowo. Poznajemy Polskę i wyjątkowe zakątki naszego kraju oraz najdziksze miejsca Europy gdzie możemy wyskoczyć na weekend.

Na wyjazdach często możecie spotkać nas, jak również liderów #SolisciTeam oraz śmietankę instruktorów, sportowców, trenerów i pasjonatów DZIKIEGO ŻYCIA!

Na zimę przygotowaliśmy kilka nowości i nieszablonowych wyjazdów, nie zabraknie także naszego głównego punktu programu – III edycja Live Wild Winter Camp. Do zobaczenia na szlakach!

ORGANIZATORZY
Łukasz Nowak, Marcin Glądała

Ambasadorzy i liderzy Live Wild 2021

Tomek Habdas

Solistowy lider. Beskidzki Góral z pochodzenia, ekonomista, który swoją pracę związał z branżą gastronomiczną. To jednak tylko jedna trzecia jego życia, bo resztę czasu poświęca górom. To tam, jak sam twierdzi, jest najlepszą wersją siebie, a już szczególnie tą najbardziej radosną.

Jako cel życiowy obrał sobie Koronę Ziemi, ale czas pomiędzy wyprawami w góry naprawdę wysokie, wypełnia wyjazdami głównie w rodzime Beskidy, Tatry oraz Bieszczady. I tą pasją do gór dzieli się z innymi poprzez projekt W Szczytowej Formie.

W Klubie w ramach projektu #LiveWild przeciera kolejne szlaki dzikich weekendów w polskich górach.

Patryk Chudoba

Instruktor, absolwent Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Zakopanem, były reprezentant kadry młodzieżowej w biegach narciarskich , wielokrotny medalista Mistrzostw Polski. Obecnie lider solistowych wypraw.

Za największy sukces w swojej karierze uważa 37. Bieg Piastów, 50 km pokonał jako 12 zawodnik, ale jednak to nie miejsce się liczy tylko satysfakcja z pokonania tak ciężkiego dystansu stylem klasycznym. Na nartach stawiał pierwsze kroki w wieku 5 lat.

Biegi narciarskie w rodzinie naszego instruktora są naturalną formą ruchową w okresie zimowym. Praktycznie wszyscy z bardzo licznej rodziny mieli styczność z biegówkami, amatorsko jak i zawodowo. Zna każdy zakamarek Gorców, nasz solistowy Góral!

W ramach projektu #LiveWild widywany na szlakach trekkingowych jak również odpowiedzialny za sekcję szkoleń – narciarstwo biegowe.

Piotr Ścibior

Solistowy włóczykij, zakochany po uszy w Bieszczadach. Autor programów weekendowych w stylu #LiveWild w tym regionie. Pasjonat kuchni bushcraftowej.

Zwykłem mawiać, że nasze życie, kiedy znajdujemy się w jego bieżącym momencie, to „wypadkowa wielu przypadków”, których doświadczamy w trakcie drogi, jaką kroczymy przez życie. Tak właśnie było w przypadku mojej pierwszej wizyty w Bieszczadach ponad ćwierć wieku temu. Pojechałem i przepadłem.

Urodzony na Kujawach, na co dzień mieszka w Warszawie, choć Bieszczady określa swoim prawdziwym domem.  Jest w nich bezwzględnie zakochany i permanentnie uzależniony.

Przez lata wędrował po różnych ścieżkach, ale to ten karpacki rejon najbardziej go przyciąga. Tam odnajduje spokój, tam dostrzega pierwotne piękno przyrody, tam oddycha pełną piersią.

Solistowi liderzy

Podczas naszych spotkań weekendowych nie może zabraknąć też naszych solistowych liderów! To właśnie oni towarzyszą Wam i wspierają podczas każdego wyjazdu.

Ciekawi świata i nastawieni na przygodę – tacy są nasi liderzy, nasi najlepsi z najlepszych. W Solistach stawiamy na rozwój, dlatego każdy z naszych liderów przechodzi przez szereg szkoleń i kursów.

Oprócz zapewniania Wam opieki i pomocy w czasie wypraw, dzielą się również swoją wiedzą i doświadczeniami oraz zarażają pozytywną energią. Z nimi nie ma nudy!

Tak też będzie podczas Live Wild Winter Camp!

Dlaczego warto?

• Poznasz nasze autorskie programy.
  • Będziesz pod opieką naszych solistowych liderów, którzy są zimowymi pasjonatami.
  • Poznasz naszych nietuzinkowych ambasadorów.
  • Zdobędziesz najważniejsze szczyty polskich gór zimą.
  • Spróbujesz swoich sił w narciarstwie biegowym.
  • Dowiesz się wszystkiego o górskich lawinach.
  • Zaznasz wspinaczki lodowej pod okiem instruktora.
  • Spróbujesz trekkingu w rakietach śnieżnych.
  • Dowiesz się, jak zbudować jamę śnieżną.
  • Nauczysz się rozpalać survivalowe ognisko i przygotowywać posiłek w zimowych warunkach.
  • Zobaczysz najpiękniejsze zakątki Polski zimą.
  • Przejdziesz niezliczone kilometry malowniczymi trasami górskimi.
  • Spędzisz aktywnie czas w gronie innych górskich zapaleńców.
  • Przejdziesz praktyczne szkolenia.
  • Dowiesz się jak przygotować się na zimowe wyjście w góry.
  • Odetchniesz świeżym, górskim powietrzem.
  • Będziesz podziwiać wschody i zachody słońca ze szczytów górskich.
  • Podzielisz się doświadczeniem i historiami podróżniczymi przy ognisku.
  • Zainspirujesz się i naładujesz pozytywną energią.

Zimowe trekkingi

Zdobądź z nami śnieżne szczyty górskie! Trekking o tej malowniczej, choć wymagającej porze roku jest z pewnością niesamowitym przeżyciem. My stworzyliśmy program dla każdego – niezależnie od tego czy jesteś już doświadczonym górskim piechurem, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z górami, nie będziesz miał żadnych problemów z pokonaniem trasy! Wyposażymy Cię również w niezbędną wiedzę górską, dzięki czemu dowiesz się, jak zachować bezpieczeństwo zimą. To będzie aktywny, ale też relaksujący czas spędzony w wyśmienitym towarzystwie. Malownicze szlaki, wschody i zachody słońca z górskich szczytów oraz relaks przy ognisku to tylko niektóre z atrakcji, które na Ciebie czekają!

Beskid Śląski na rakietach śnieżnych

Bieszczadzka zima z dala od cywilizacji

Bieszczadzki zimowy trekking

Bieszczadzka zima z dala od cywilizacji

Najgorętszy event tej zimy!

Winter Camp – największe wydarzenie tej zimy, na które nie możemy się już doczekać! Weekend spędzimy w urokliwym schronisku na Turbaczu, w najlepszym towarzystwie! Te dwa intensywne dni spędzimy na gorczańskich szlakach, ale również na wielu praktycznych szkoleniach. Nauczymy się wszystkiego o górskich lawinach, dowiemy się jak postępować w kryzysowej sytuacji w górach, oraz zainspirujemy się opowieściami od największych specjalistów! Chciałbyś czegoś więcej? Nie ma problemu! Przygotowaliśmy również wiele dodatkowych, praktycznych zajęć, takich jak wspinaczka lodowa bądź budowanie jam śnieżnych – wybór należy do Ciebie!

III i IV Edycja

Live Wild Winter Camp

Zima na sportowo

Coś dla sympatyków zimowych aktywności na świeżym powietrzu. Spróbuj więc swoich sił w biegówkach, podążając słynną trasą „Śladami Olimpijczyków”, albo postaw pierwsze kroki na skitourach. A wszystko to pod okiem pasjonatów, którzy wprowadzą Cię do świata aktywności na śniegu. A może zmierzysz się z górami na dwóch kołach? Fatbike to idealna opcja dla tęskniących zimą za rowerami. Cokolwiek wybierzesz, gwarantujemy Ci niesamowitą przygodę i towarzystwo ludzi nadających na tych samych falach!

Fatbike zimą

Rowerami przez stolicę polskich gór

Skitourowe Beskidy – ABC szkoleniowe

Live Wild – Śladami Olimpijczyków

Biegówki w Gorcach

Fatbike zimą

Rowerami przez stolicę polskich gór

Skitourowe Beskidy – ABC szkoleniowe

Zobacz terminy

Live Wild – Śladami Olimpijczyków

Biegówki w Gorcach

Jak wyglądają nasze wyjazdy?

Dołącz do naszej watahy!

Wszystkich zainteresowanych naszymi wyjazdami, zapraszamy do grupy wyjazdowej Live Wild na portalu społecznościowym facebook: https://www.facebook.com/groups/livewildpolska

A w niej m.in:

• zobaczysz relacje z naszych poprzednich weekendów,
  • będziesz na bieżąco z najbliższymi wyprawami,
  • poznasz ekipę przed wyjazdem,
  • zainspirujesz się,
  • Ty zainspirujesz innych – zachęcamy to publikowania materiałów, które wpisują się w klimat #LiveWild