Klub Podróżników Soliści bottom bottom

Zdobądż pracę marzeń!
Specjalista ds. Wsparcia Liderów Wypraw

KIM JESTEŚMY I CO ROBIMY - Krótko o nas:

Jesteśmy największym Klubem Podróżników w Polsce, Organizatorem Turystyki działającym na rynku od 2013 roku. Wyróżniamy się egzotycznymi i aktywnymi podróżami, poza utartym szlakiem, autorstwa doświadczonych podróżników – pasjonatów. Organizujemy wyjazdy, dzięki którym poza wspomnieniami budujemy własną społeczność. Istniejemy, aby dzielić się naszą pasją i spełniać marzenia innych.

Nasz zespół tworzy kilkunastu pracowników biurowych oraz około 100 liderów prowadzących wyprawy. Oprócz tego współpracujemy z firmami zewnętrznymi.

Na co dzień najważniejsza jest dla nas zgrana ekipa, która potrafi ze sobą współpracować. Cenimy sobie odpowiedzialność i samodzielność oraz zaangażowanie i pro aktywność. Jednocześnie stawiamy na rozwój nas wszystkich poprzez warsztaty wewnętrzne, tworzymy panele i grupy dyskusyjne, prowadzimy projekty, które często wykraczają poza standardowe, codzienne obowiązki.

Naszym celem jest nieustanny rozwój i zwiększenie ilości realizowanych wypraw i właśnie dlatego szukamy nowych osób gotowych dołączyć do naszego wrocławskiego biura. To właśnie tutaj tworzy się największa społeczność podróżnicza
w Polsce, do której Ty również możesz należeć!

SŁOWO OD KOORDYNATORA:

Praca w Soliści Adventure Club w dziale Wsparcia Liderów to okazja nie tylko do poznania wielu ciekawych ludzi, których łączy jedna pasja – podróże, ale również miejsce, gdzie można się stale rozwijać i poszerzać swoje kompetencje. Świadczyć o tym może chociażby to, że dołączając do Soliści Adventure Club – zacząłem swoją przygodę od prowadzenia wypraw jako lider a obecnie zajmuję stanowisko Koordynatora w Dziale Wsparcia Liderów, gdzie aktywnie wykorzystuję swoje wcześniejsze doświadczenie zdobyte w branży turystycznej wyjazdowej związanej z kilkumiesięcznymi pobytami za granicą, i bliskiej, gdzie prowadzę wycieczki po naszych Sudetach jako przewodnik górski. 

Jako Koordynator w Dziale Wsparcia Liderów poszukuję osoby, która będzie moim wsparciem w prowadzeniu i rozwoju tego działu oraz będzie uczestniczyć w procesie komunikacji z liderami. Ze swojej strony mogę Cię zapewnić, że praca w tym dziale jest dynamiczna oraz że nie ma miejsca na nudę, ponieważ jak to branży turystycznej bywa – ciągle się coś dzieje. Praca jako Specjalista ds. Wsparcia Liderów Wypraw to nie tylko ciągłe bycie w kontakcie z naszymi liderami, ale również planowanie i organizowanie eventów oraz szkoleń, nadzór nad działaniami marketingowymi czy merytoryczne przygotowanie liderów do prowadzenia wyprawy, poprzez dostarczenie im potrzebnych materiałów. 

CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJOMOWAĆ?

Jako specjalista ds. Wsparcia Liderów Wypraw będziesz odpowiadał za komunikację z Liderami Wypraw i wspierał ich w dobrym przygotowaniu się do prowadzonych wyjazdów. To właśnie Ty będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszej 100 osobowej ekipy podróżników, która realizuje ponad 300 wypraw rocznie i przez 365 dni krąży po świecie. Ważne, abyś miał w sobie empatię, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, ale także potrafił priorytetować pojawiające się zadania. Wspólnie z zespołem będziesz brać udział w organizacji szkoleń i wydarzeń integracyjnych dla zespołu, zbierać i porządkować dane konieczne do dobrej komunikacji z Liderami oraz nadzorować ich indywidualne działania marketingowe. Jak widzisz, w tej pracy nie sposób się nudzić, a zakres obowiązków wymaga zarówno umiejętności miękkich, jak i bardzo dobrej organizacji pracy.

JAKIE BĘDĄ TWOJE ZADANIA

  • 📝 Zarządzanie komunikacją z rozproszonym zespołem Liderów Wypraw współpracujących z Soliści Adventure Club
  • 📝 Dbanie o cykl wyjazdowy Lidera, bazując na aktualnej ofercie: przydzielanie Lidera do wyprawy, towarzyszenie mu w odpowiednim przygotowaniu się do wyjazdu, wsparcie podczas wyjazdu oraz nadzór nad realizacją zadań marketingowych, rozliczeniem oraz przeprowadzenie feedbacku po powrocie
  • 📝 Wdrażanie Liderów dołączających do Klubu w życie organizacji oraz onboarding administracyjno-organizacyjny
  • 📝Przygotowywanie dla Liderów niezbędnych dokumentów i materiałów
  • 📝 Analiza materiałów (ankiet, ocen) niezbędnych do przeprowadzenia feedbacku po wyprawie
  • 📝 Określanie celów rozwojowych i ścieżki rozwoju dla Liderów Wypraw,
  • 📝 Koordynowanie grup projektowych, w których działać będą Liderzy Wypraw - od realizacji wydarzeń po tworzenie szkoleń
  • 📝 Wsparcie Liderów Wypraw w zakresie budowania i rozwoju ich personal brandingu (marki osobistej
  • 📝 Organizacja wydarzeń z cyklu Road Show - serii prelekcji podróżniczych prowadzonych przez Liderów w całej Polsce
  • 📝 Współorganizacja eventów w ramach Akademii Liderów Wypraw ™ - jest to cykl kilkuetapowych, weekendowych wydarzeń, podczas których szkolimy i rekrutujemy nowych członków zespołu
  • 📝Koordynacja szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
  • CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY?

  • Przynajmniej rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z zarządzaniem zasobami ludzkimi, organizacją eventów i wydarzeń firmowych lub planowaniem i realizacją projektów
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • Proaktywność, zaangażowanie oraz skoncentrowanie na realizacji celów
  • Znajomość pakietu Google Workspace, znajomość pakietu Microsoft Office
  • Posługiwanie się poprawną polszczyzną
  • Dobra organizacja pracy i zarządzania swoim kalendarzem spotkań
  • Bardzo dobre umiejętności prezentacji w mowie i piśmie
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego
  • Zdolność do szybkiej i dynamicznej zmiany skupienia między zadaniami
  • CO OFERUJEMY W ZAMIAN?

  • 🔥 Prestiżowe środowisko pracy: praca z Liderem rynku podróżniczego, udział w ciekawych projektach oraz wydarzeniach, które wzbogacą Twoje doświadczenie zawodow
  • 🔥 Pensja i premia roczna: solidna pensja podstawowa oraz do 2,5 krotności pensji miesięcznej netto wypłacanej rocznie (wyznaczenia wysokości na podstawie realizacji wskaźników i oceny pracowniczej, wyliczona proporcjonalnie do okresu zatrudnienia)
  • 🔥 Lider wypraw: Bezpłatny udział w całej ścieżce szkolenia Akademii Liderów Wyprawę™ o wartości 3110 zł po przepracowaniu okresu wdrożeniowego (3 msc)
  • 🔥 Wyprawy: prowadzenie wyjazdów solistowych w roli lidera wypraw, do 20 dni kalendarzowych (liczone proporcjonalnie, bez wykorzystania urlopu)
  • 🔥 Zniżki: Atrakcyjne zniżki na wyprawy organizowane przez Soliści Adventure Club
  • 🔥 Integracje, campy oraz szkolenia: comiesięczne integracje firmowe oraz możliwość udziału w Szkoleniach i Campach w Akademii Liderów Wypraw™
  • 🔥 Prywatna opieka medyczna: dofinansowanie do Opieki Medycznej LuxMed
  • 🔥 Karta sportowa: dofinansowanie do karty MultiSport
  • 🔥 Opieka fizjoterapeutyczna: 1h zabieg masażu w gabinecie fizjoterapuetycznym raz w miesiącu
  • 🔥 Delegacje: możliwość udziału w zjazdach firmowych (m.in. Wigilia Firmowa, Summer Camp Słowenia)
  • 🔥 Targi i Eventy: możliwość udziału w targach i wydarzeniach firmowych w kraju i zagranicą
  • 🔥 Satysfakcja: organizacja dużych przedsięwzięć, jakimi są wielodniowe, skomplikowane wyjazdy po całym świecie
  • Dołącz do Solistów i stań się częścią podróżniczego teamu!

    Spełniasz kryteria? Lubisz środowisko prawdziwych podróżników i chcesz poznać pracę Solistów od podszewki? Lubisz jak dużo się dzieje?

    Kiwasz głową i się uśmiechasz? Zobacz co możemy Ci zaoferować i dołącz do energicznego teamu!

    JAK WYGLĄDA NASZ PROCES REKRUTACJI?

    Drogi Kandydacie,

    cieszymy się, że rozważasz dołączenie do naszego zespołu! Chcemy, aby proces rekrutacji był dla Ciebie jak najbardziej przejrzysty i komfortowy, dlatego przygotowaliśmy kilka etapów, które pozwolą nam wzajemnie się poznać i ocenić, czy nasze oczekiwania są zgodne.

    Przebieg procesu rekrutacji został podzielony na cztery etapy, abyśmy mogli dokładnie przyjrzeć się Twoim kwalifikacjom, umiejętnościom oraz dopasowaniu do naszego zespołu. Każdy etap ma swoje specyficzne cele.

    Dzięki tak zorganizowanemu procesowi, obie strony mogą dokładnie ocenić, czy współpraca będzie satysfakcjonująca i owocna. Czekamy na Twoją aplikację i życzymy powodzenia!

    I Etap rekrutacji 

    Prześlij nam swoje CV na rekrutacja@solisci.pl wpisując w tytule: Specjalista ds. Wsparcia Liderów Wypraw. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami. 

    II Etap rekrutacji 

    Jeśli Twoja aplikacja została pomyślnie rozpatrzona w pierwszym etapie rekrutacji, skontaktujemy się z Tobą! W zależności od działu zostaniesz  zaproszony/a na wideorozmowę lub poproszony/a o wykonanie krótkich zadań rekrutacyjnych, które pozwolą nam na wczesnym etapie zweryfikować czy dane stanowisko jest dla Ciebie odpowiednie. Po pozytywnej ocenie zadania otrzymasz od nas telefon i zostaniesz zaproszony/a na dni próbne w naszym Solistowym biurze! 

    III Etap rekrutacji 

    Nasze biuro znajduję się we Wrocławiu i to właśnie tutaj zaproszony/a zostaniesz na swoje dni próbne, w trakcie których będziesz mógł/mogła sprawdzić się w różnych zadaniach, przygotowanych specjalnie na ten czas. Poznasz nasz zespół i zobaczysz jak wygląda przebieg naszego dnia pracy. Jest to idealny moment, abyś mógł/ mogła ocenić czy dobrze czujesz się na danym stanowisku, a zadania które zostały wykonane pomogą nam w ocenie, czy to właśnie Ty jesteś osobą, której szukaliśmy. Dni próbne są płatne.

    IV Etap rekrutacji 

    Po pozytywnym przejściu III etapu czeka Cię jeszcze rozmowa z Zarządem,  na której otrzymasz feedback oraz będziesz mógł/ mogła zadać swoje pytania dotyczące warunków współpracy. 

    Nasze biuro:

    W CV prosimy o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

    Pozostałe oferty