KIM JESTEŚMY I CO ROBIMY - Krótko o nas
Jesteśmy największym Klubem Podróżników w Polsce, Organizatorem Turystyki działającym na rynku od 2013 roku. Wyróżniamy się egzotycznymi i aktywnymi podróżami, poza utartym szlakiem, autorstwa doświadczonych podróżników – pasjonatów. Organizujemy wyjazdy, dzięki którym poza wspomnieniami budujemy własną społeczność. Istniejemy, aby dzielić się naszą pasją i spełniać marzenia innych.
Nasz zespół tworzy kilkunastu pracowników biurowych oraz około 100 liderów prowadzących wyprawy. Oprócz tego współpracujemy z firmami zewnętrznymi.
Na co dzień najważniejsza jest dla nas zgrana ekipa, która potrafi ze sobą współpracować. Cenimy sobie odpowiedzialność i samodzielność oraz zaangażowanie i proaktywność. Jednocześnie stawiamy na rozwój nas wszystkich poprzez warsztaty wewnętrzne, tworzymy panele i grupy dyskusyjne, prowadzimy projekty, które często wykraczają poza standardowe, codzienne obowiązki.
Naszym celem jest nieustanny rozwój i zwiększenie ilości realizowanych wypraw i właśnie dlatego szukamy nowych osób gotowych dołączyć do naszego wrocławskiego biura. To właśnie tutaj tworzy się największa społeczność podróżnicza w Polsce, do której Ty również możesz należeć!
SŁOWO OD TEAM LEADERA:
Travel Customer Support to stanowisko pełne wyzwań, gdzie telefoniczna i mailowa obsługa klientów to codzienność. Przygotowujemy uczestników do wyprawy, przygotowujemy pakiety wyjazdowe, dbając o każdy szczegół, by zapewnić niezapomniane wrażenia. Praca w dynamicznym środowisku to nasza codzienność. Wspieramy klientów w wyborze wymarzonego kierunku podróży, dostarczając im niezbędnych informacji. Odpowiadamy za dostarczenie wysokiej jakości materiałów dla uczestników wypraw, takich jak plany wycieczek i infopaki, które inspirują do odkrywania świata. Branża turystyczna oferuje nieograniczone możliwości, a Travel Customer Support jest kluczowym elementem, który sprawia, że marzenia o podróżach stają się rzeczywistością.
Do zobaczenia!
Sergiusz Biliński
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ?
Głównym zadaniem na tym stanowisku będzie zarządzanie oraz wsparcie działu. Będziesz zajmować się między innymi planowaniem pracy w dziale, raportowaniem wyników działowych oraz wyznaczaniem i kontrolowaniem ustalonych celów.
Do codziennych obowiązków pracowników tego działu należą między innymi działania związane z realizacją naszych wypraw – pakiety informacyjne, ubezpieczenia, zapewnienie uczestnikom niezbędnych informacji i wsparcia w każdym zakresie i na każdym etapie podróży.
JAKIE BĘDĄ TWOJE ZADANIA?
✅ Koordynowanie zespołu pracowników Działu Obsługi Klienta
✅ Przygotowywanie raportów dotyczących wyników Biura Obsługi Klienta, analiza danych i wdrażanie usprawnień pracy działu
✅ Prowadzenie spotkań zespołowych oraz indywidualnych
✅ Wyznaczanie oraz zarządzanie celami wpływającymi na rozwój firmy
✅ Rozwój pracowników poprzez warsztaty wewnętrzne, panele i grupy dyskusyjne oraz zaangażowanie w projekty
✅ Wspieranie pracowników działu w rozwiązywaniu trudnych sytuacji z wymagającymi klientami
✅ Telefoniczna i e-mailowa obsługa Klienta w oparciu o procedury, dbanie o wsparcie i opiekę klienta przed, w trakcie i po wyprawie
✅ Przygotowanie uczestników do wyprawy: wysyłanie maili informacyjnych, przekazywanie praktycznych informacji na temat danej oferty, przygotowanie list do ubezpieczeń, weryfikacja płatności
✅ Stały kontakt z działem rezerwacji, IT, marketingu w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klientów
✅ Doradztwo w wyborze wyjazdu pasującego do wymagań klienta oraz wsparcie procesu sprzedaży
✅ Zarządzanie rezerwacjami uczestników: zmiany terminów, rezygnację, cesje, realizacja zwrotów, obsługa procesu reklamacyjnego
CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY?
📝 Doświadczenie w koordynowaniu zespołem
📝 Minimum 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta
📝 Otwartość i wysokie umiejętności komunikacyjne
📝 Umiejętności analityczne oraz strategicznego planowania
📝 Wysoka kultura osobista i znajomość poprawnej polszczyzny
📝 Gotowość do pracy zmianowej (zmiany 8 – 16 / 9 -17 / 11 – 19)
📝 Podzielność uwagi i wielozadaniowość
📝 Dokładność i skrupulatność
📝 Kreatywność i nieszablonowy sposób myślenia
📝 Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku oraz pod presją czasu
📝 Umiejętność organizacji i zarządzania czasem własnym oraz pracowników
📝 Dbanie o jakościowe i efektywne działanie
📝 Samodzielność i odpowiedzialność w realizacji zadań
📝 Znajomość pakietu Microsoft Office
📝 Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
MILE WIDZIANE:
📝 Doświadczenie w branży turystycznej
📝 Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
📝 Doświadczenie z narzędziami : WordPress, Monday, Slack
CO OFERUJEMY W ZAMIAN?
🔥 Prestiżowe środowisko pracy: praca z Liderem rynku podróżniczego, udział w ciekawych projektach oraz wydarzeniach, które wzbogacą Twoje doświadczenie zawodowe.
🔥 Pensja i premia roczna: solidna pensja podstawowa oraz do 2,5 krotności pensji miesięcznej netto wypłacanej rocznie (wyznaczenia wysokości na podstawie realizacji wskaźników i oceny pracowniczej, wyliczona proporcjonalnie do okresu zatrudnienia)
🔥 Lider wypraw: Bezpłatny udział w całej ścieżce szkolenia Akademii Liderów Wyprawę™ o wartości 3110 zł po przepracowaniu okresu wdrożeniowego (3 msc)
🔥 Wyprawy: prowadzenie wyjazdów solistowych w roli lidera wypraw, do 20 dni kalendarzowych (liczone proporcjonalnie, bez wykorzystania urlopu)
🔥 Zniżki: Atrakcyjne zniżki na wyprawy organizowane przez Soliści Adventure Club
🔥 Integracje, campy oraz szkolenia: comiesięczne integracje firmowe oraz możliwość udziału w Szkoleniach i Campach w Akademii Liderów Wypraw™
🔥 Prywatna opieka medyczna: dofinansowanie do Opieki Medycznej LuxMed
🔥 Karta sportowa: dofinansowanie do karty MultiSport
🔥 Opieka fizjoterapeutyczna: 1h zabieg masażu w gabinecie fizjoterapuetycznym raz w miesiącu
🔥 Delegacje: możliwość udziału w zjazdach firmowych (m.in. Wigilia Firmowa, Summer Camp Słowenia)
🔥 Targi i Eventy: możliwość udziału w targach i wydarzeniach firmowych w kraju i zagranicą
🔥 Satysfakcja: organizacja dużych przedsięwzięć, jakimi są wielodniowe, skomplikowane wyjazdy po całym świecie
JAK KANDYDOWAĆ?
Praca w Solistowym Teamie daje możliwość łączenia pasji do poznawania świata z codziennymi obowiązkami. Wyobraź sobie, że to właśnie dzięki Twojemu zaangażowaniu setki osób miesięcznie realizuje swoje wyprawowe marzenia!
Jeżeli jesteś gotowy na pracę w młodym i dynamicznym zespole, podróże to Twoja pasja, a nasze wymagania wpisują się w Twoje kompetencje, wyślij nam swoje CV na adres: rekrutacja@solisci.pl tutułem “Koorydnator Travel Customer Support”
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
W CV prosimy o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
JAK WYGLĄDA NASZ PROCES REKRUTACJI?
Drogi Kandydacie,
cieszymy się, że rozważasz dołączenie do naszego zespołu! Chcemy, aby proces rekrutacji był dla Ciebie jak najbardziej przejrzysty i komfortowy, dlatego przygotowaliśmy kilka etapów, które pozwolą nam wzajemnie się poznać i ocenić, czy nasze oczekiwania są zgodne.
Przebieg procesu rekrutacji został podzielony na cztery etapy, abyśmy mogli dokładnie przyjrzeć się Twoim kwalifikacjom, umiejętnościom oraz dopasowaniu do naszego zespołu. Każdy etap ma swoje specyficzne cele. Proces ten trwa zazwyczaj ok. 2-4 tygodni od dostarczenia Twojego CV na naszą skrzynkę mailową.
Dzięki tak zorganizowanemu procesowi, obie strony mogą dokładnie ocenić, czy współpraca będzie satysfakcjonująca i owocna. Czekamy na Twoją aplikację i życzymy powodzenia!