KIM JESTEŚMY I CO ROBIMY - Krótko o nas
Jesteśmy największym Klubem Podróżników w Polsce, Organizatorem Turystyki działającym na rynku od 2013 roku. Wyróżniamy się egzotycznymi i aktywnymi podróżami, poza utartym szlakiem, autorstwa doświadczonych podróżników – pasjonatów. Organizujemy wyjazdy, dzięki którym poza wspomnieniami budujemy własną społeczność. Istniejemy, aby dzielić się naszą pasją i spełniać marzenia innych. Nasz zespół tworzy kilkunastu pracowników biurowych oraz około 100 liderów prowadzących wyprawy. Oprócz tego współpracujemy z firmami zewnętrznymi. Na co dzień najważniejsza jest dla nas zgrana ekipa, która potrafi ze sobą współpracować. Cenimy sobie odpowiedzialność i samodzielność oraz zaangażowanie i proaktywność. Jednocześnie stawiamy na rozwój nas wszystkich poprzez warsztaty wewnętrzne, tworzymy panele i grupy dyskusyjne, prowadzimy projekty, które często wykraczają poza standardowe, codzienne obowiązki. Naszym celem jest nieustanny rozwój i zwiększenie ilości realizowanych wypraw i właśnie dlatego szukamy nowych osób gotowych dołączyć do naszego wrocławskiego biura. To właśnie tutaj tworzy się największa społeczność podróżnicza w Polsce, do której Ty również możesz należeć!
Słowo od Team Leadera:
Przyszły Koordynatorze Administracji i Rekrutacji w Solistach! Marzysz o pracy, w której segregatory z dokumentami, procesy rekrutacji i poukładany kalendarz to codzienność, a zespół to paczka kumpli z którymi wszystko jest możliwe? Właśnie na Ciebie czekamy! Jesteśmy niezwykłym i wyjątkowym biurem podróży, które specjalizuje się w organizowaniu niezapomnianych wyjazdów poza utartym szlakiem.
Obecnie poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko Koordynatora ds. Administracji i Rekrutacji, która będzie wspierać nas w codziennych operacjach administracyjnych oraz zarządzaniu biurem. Jesteśmy dynamiczną organizacją nastawioną na ciągły rozwój, z tego powodu rutyna Ci nie grozi! Uczestniczymy realnie w rozwoju swoim i środowiska, w którym działamy, poprzez ciągłe doskonalenie procesów oraz mamy wpływ na dynamikę i funkcjonowanie firmy każdego dnia.
CZYM SIĘ BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ?
Koordynator ds. administracji i rekrutacji w naszej organizacji to kluczowa osoba w tworzeniu i aktualizacji procesów wewnętrznych firmy. Zajmuje się zarządzaniem sprawami spółek, dbając o ich prawidłowe funkcjonowanie i rozwój. Organizuje działania kadrowe i HR, w tym rekrutację i szkolenia, wspierając rozwój zespołu. Dba o aktualność regulaminów i kodeksów, zapewniając ich zgodność z przepisami i potrzebami firmy. Ułatwia pracę zespołowi organizującemu wyprawy poza utartym szlakiem, wspierając tworzenie wyjątkowych doświadczeń w świecie podróży. Również odpowiada w swoich codziennych obowiązkach za planowanie i organizacja spotkań Zarządu, zgłoszenia firmy do konkursów branżowych, prowadzenie i rozwój programów benefitów firmowych, koordynowanie programów stażowych.
Kogo szukamy, jak wygląda praca oraz na co stawiamy:
🚀 Współpraca i zespół – wierzymy, że sukces osiąga się dzięki współpracy. W Solistach stawiamy na pracę zespołową, dzielenie się wiedzą i wzajemne wsparcie w swoich zadaniach ale też oczekujemy samodzielności i odpowiedzialności.
🚀 Kreatywność i innowacyjność – cenimy sobie nowe pomysły i innowacyjne podejście do rozwiązywania problemów. Jesteśmy otwarci na inicjatywy, które pomagają nam się rozwijać.
🚀 Profesjonalizm i rzetelność – ważna jest dla nas jakość pracy i dbałość o szczegóły. Szukamy osób, które wykonują swoje obowiązki ze starannością i odpowiedzialnością i są nastawione na efekt wykonywanych zadań.
🚀 Elastyczność i adaptacja – w świecie podróży wszystko może się zmienić w mgnieniu oka. Dlatego ważne jest, aby być elastycznym i gotowym na szybkie dostosowanie się do nowych warunków.
Jakie będą Twoje zadania?
Zarządzanie dokumentacją firmową wraz z obowiązkami sprawozdawczymi
✅ Dbanie o prawidłowy i bezpieczny obieg dokumentów wewnątrz oraz na zewnątrz firmy
✅ Utrzymanie kompletność dokumentacji kadrowej (umowy, medycyna pracy, bhp, etc) oraz nadzorowanie programów benefitowych
✅ Odpowiedzialność za korespondencję firmową (obieg poczty)
✅ Prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz wdrożeniowych, działań employee brandingu oraz PR (zarządzanie kanałami komunikacji z ogłoszeniami rekrutacyjnymi)
✅ Planowanie i organizacja spotkań Zarządu
✅ Tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur administracyjnych
✅ Kompleksowa organizacja szkoleń i warsztatów rozwojowych oraz innych wydarzeń edukacyjnych
✅ Rozliczanie delegacji służbowych
✅ Obsługa dokumentacji dla Zarządu (raporty, dokumentacja firmowa)
✅ Administrowanie floty samochodowej oraz powierzchni biurowych
✅ Współpraca i negocjacje z dostawcami/kontrahentami
✅ Administracyjne wsparcie innych działów firmy
✅ Audytowanie i aktualizacja wewnętrznych kodeksów i regulaminów z wymaganiami ustaw i przepisów
✅ Elastyczność czasowa, gotowość do pracy poza standardowymi godzinami, w tym w weekendy i wieczorami
✅ Zgłoszenia firmy do konkursów branżowych,
Czego wymagamy?
📝 wykształcenie wyższe (preferowane w obszarze administracji, HR)
📝 umiejętność tworzenia i rozwoju aktualnych procedur (umiejętność wymagana)
📝 doświadczenie w pracy administracyjnej – na podobnym stanowisku (min. 3 lata)
📝 dobra organizacja pracy oraz zarządzanie priorytetami
📝 odporność na pracę pod presją czasu
📝 efektywne zarządzanie sobą w czasie, zdolność do pracy wielowątkowej
📝 samodzielność i odpowiedzialność w podejmowaniu decyzji
📝 wysoka kultura osobista
📝 umiejętności rozwiązywania problemów i wyciągania wniosków
📝 silne umiejętności komunikacyjne, pewność siebie, asertywność
📝 znajomość języka angielskiego
MILE WIDZIANE:
📝 prawo jazdy kat. B
📝 znajomość programów takich jak: Slack, Monday, pakiet Google office
📝 znajomość przepisów dot. RODO/BHP/HR
Co oferujemy?
🔥 Prestiżowe środowisko pracy: praca z Liderem rynku podróżniczego, udział w ciekawych projektach oraz wydarzeniach, które wzbogacą Twoje doświadczenie zawodowe.
🔥 Pensja i premia roczna: solidna pensja podstawowa oraz do 2,5 krotności pensji miesięcznej netto wypłacanej rocznie (wyznaczenia wysokości na podstawie realizacji wskaźników i oceny pracowniczej, wyliczona proporcjonalnie do okresu zatrudnienia)
🔥 Lider wypraw: Bezpłatny udział w całej ścieżce szkolenia Akademii Liderów Wyprawę™ o wartości 3110 zł po przepracowaniu okresu wdrożeniowego (3 msc)
🔥 Wyprawy: prowadzenie wyjazdów solistowych w roli lidera wypraw, do 20 dni kalendarzowych (liczone proporcjonalnie, bez wykorzystania urlopu)
🔥 Zniżki: Atrakcyjne zniżki na wyprawy organizowane przez Soliści Adventure Club
🔥 Integracje, campy oraz szkolenia: comiesięczne integracje firmowe oraz możliwość udziału w Szkoleniach i Campach w Akademii Liderów Wypraw™
🔥 Prywatna opieka medyczna: dofinansowanie do Opieki Medycznej LuxMed
🔥 Karta sportowa: dofinansowanie do karty MultiSport
🔥 Opieka fizjoterapeutyczna: 1h zabieg masażu w gabinecie fizjoterapuetycznym raz w miesiącu
🔥 Delegacje: możliwość udziału w zjazdach firmowych (m.in. Wigilia Firmowa, Summer Camp Słowenia)
🔥 Targi i Eventy: możliwość udziału w targach i wydarzeniach firmowych w kraju i zagranicą
🔥 Satysfakcja: organizacja dużych przedsięwzięć, jakimi są wielodniowe, skomplikowane wyjazdy po całym świecie
🔥 Wpływ i pasja: Tworzenie i realizowanie trendotwórczych kampanii w segmencie wypraw adventure oraz praca dla największej społeczności podróżniczej w Polsce
JAK KANDYDOWAĆ?
Spełniasz kryteria? Lubisz, jak dużo się dzieje? Jesteś osobą kreatywną i pełną zapału? Jesteś pozytywnie nakręconą osobą na wyzwania i osiąganie efektów? Zobacz, co możemy Ci zaoferować i dołącz do energicznego teamu, który spełnia marzenia o podróżowaniu naszych uczestników!
Wyślij swoje CV na adres rekrutacja@solisci.pl tytułem: KOORDYNATOR ADMINISTRACJI SOLIŚCI.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
JAK WYGLĄDA NASZ PROCES REKRUTACJI?
Drogi Kandydacie,
cieszymy się, że rozważasz dołączenie do naszego zespołu! Chcemy, aby proces rekrutacji był dla Ciebie jak najbardziej przejrzysty i komfortowy, dlatego przygotowaliśmy kilka etapów, które pozwolą nam wzajemnie się poznać i ocenić, czy nasze oczekiwania są zgodne.
Przebieg procesu rekrutacji został podzielony na cztery etapy, abyśmy mogli dokładnie przyjrzeć się Twoim kwalifikacjom, umiejętnościom oraz dopasowaniu do naszego zespołu. Każdy etap ma swoje specyficzne cele.
Dzięki tak zorganizowanemu procesowi, obie strony mogą dokładnie ocenić, czy współpraca będzie satysfakcjonująca i owocna. Czekamy na Twoją aplikację i życzymy powodzenia!
I Etap rekrutacji
Prześlij nam swoje CV na rekrutacja@solisci.pl wpisując w tytule: KOORDYNATOR ADMINISTRACJI SOLIŚCI.
II Etap rekrutacji
Jeśli Twoja aplikacja została pomyślnie rozpatrzona w pierwszym etapie rekrutacji, skontaktujemy się z Tobą! W zależności od działu zostaniesz zaproszony/a na wideorozmowę lub poproszony/a o wykonanie krótkich zadań rekrutacyjnych, które pozwolą nam na wczesnym etapie zweryfikować czy dane stanowisko jest dla Ciebie odpowiednie. Po pozytywnej ocenie zadania otrzymasz od nas telefon i zostaniesz zaproszony/a na dni próbne w naszym Solistowym biurze!
III Etap rekrutacji
Nasze biuro znajduję się we Wrocławiu i to właśnie tutaj zaproszony/a zostaniesz na swoje dni próbne, w trakcie których będziesz mógł/mogła sprawdzić się w różnych zadaniach, przygotowanych specjalnie na ten czas. Poznasz nasz zespół i zobaczysz jak wygląda przebieg naszego dnia pracy. Jest to idealny moment, abyś mógł/ mogła ocenić czy dobrze czujesz się na danym stanowisku, a zadania które zostały wykonane pomogą nam w ocenie, czy to właśnie Ty jesteś osobą, której szukaliśmy. Dni próbne są płatne.
IV Etap rekrutacji
Po pozytywnym przejściu III etapu czeka Cię jeszcze rozmowa z Zarządem, na której otrzymasz feedback oraz będziesz mógł/ mogła zadać swoje pytania dotyczące warunków współpracy.
W CV prosimy o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.