Specjalista ds. Marketingu i PR 20

Zdobądź pracę marzeń! Specjalista ds. Obsługi Klienta

Słowo od specjalisty:

Solistów pierwszy raz spotkałam w trasie na pustyni Wadi Rum (ta, tak, ten historyczny Sylwester Solistowy). Prowadziłam wtedy wyjazd w roli lidera dla innej agencji. Po roku postanowiłam dołączyć do rekrutacji. Szybko poszło. Telefon od Marcina i pierwsze dni w biurze podczas dni próbnych. Po dołączeniu do zespołu już po tygodniu czułam się jak w domu: łażę w skarpetach, piję kawę, gadam z ludźmi o podróżach. Robiłam różne rzeczy w swoim życiu. Prowadziłam wyjazdy dziennikarskie (study tours), organizowałam targi branżowe, wiele lat spędziłam w gastro…Podróżowałam, fotografowałam. Zawsze byłam z ludźmi i dla ludzi. W Solistowym biurze udało mi się to wszystko połączyć! Teraz na co dzień rozmawiam z ludźmi o podróżach, przygotowuje ich do wypraw do A do Z, wpisuje ich w swoje tabelki, tworze dla nich niezbędniki podróżnika i czasami słyszę “dziękuję Aniu”. A jak trzeba wypocząć od siedzenia za lapkiem, to pakuje plecak i jadę w podróż – często ze swoim psem. Jeśli praca z ludźmi i dla ludzi to Twój żywioł – zapraszam do teamu!

Kogo szukamy?

  • Lubisz pracę z ludźmi?
  • Potrafisz dobrze organizować swój czas i realizować zadania zgodnie z planem?
  • Wielozadaniowość to Twoje drugie imię?
  • Lubisz działać zespołowo?
  • Kreatywność i nieszablonowy sposób myślenia nie są Ci obce?
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność za realizację celów traktujesz jak chleb powszedni?
  • Dobrze obracasz się w środowisku MS Office - MS Excel, Power Point? (znajomość WordPress mile widziana)
  • Masz lekkość wypowiedzi i dobrze piszesz?
  • Znasz biegle język angielski? (znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem)
  • Wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w obsłudze klienta? (dodatkowy atut)

Opis stanowiska

Dział Obsługi Klienta Solistów, nie jest klasycznym “BOKiem”. Oczywiście kontakt z Klientem jest podstawowym zadaniem pracowników tego działu, jednakże nie w formie “call center”. Pracownicy działu są na pierwszej linii kontaktu z uczestnikami naszych wypraw. Oprócz kontaktu mailowego, czy telefonicznego ich zadaniem jest także przygotowywanie infopaków i planów wypraw, jak również zadania związane z realizacją wyjazdów – ubezpieczenia czy przygotowywanie pakietów wyjazdowych. Co Cię czeka? Inspirowanie ludzi, wsparcie oraz realny wpływ na produkt – wyprawę. 

 

  • Twoim zadaniem będzie spełnienie marzeń Polaków o podróżach dookoła świata! Będziesz wsparciem dla naszego Klienta podczas rozmowy telefonicznej, kontaktu mailowego czy na żywo w trakcie targów podróżniczych.
  • Zanim każdy organizowany przez nas wyjazd dojdzie do skutku, twoim zadaniem będzie kontrola i obsługa zapisów.
  • Twoim celem będzie też utrzymanie długotrwałych relacji z naszymi Solistami ( informowanie o zmianach w rezerwacjach czy przygotowywanie materiałów dot. wyjazdu).
  • Do twoich obowiązków będą też należały zadania administracyjne (wystawianie faktur, prowadzenie historii transakcji, tworzenie umów, tworzenie bazy danych).

Oferujemy

  • Możliwość prowadzenia naszych wypraw jako Lider! (okazja do wzięcia udziału w „Szkoleniu Liderów” i zdobycia zawodu w branży turystycznej)
  • Perspektywę rozwoju, zdobycia cennego doświadczenia i przede wszystkim praktycznej wiedzy.
  • Przyjazne, młode i inspirujące środowisko w rozwijającej się firmie.
  • Zniżka na wyprawy organizowane przez nasz Klub.
  • Udział w zjazdach liderskich organizowanych 2 razy w roku! Integracja i szkolenia (rozwój kompetencji miękkich i umiejętności zawodowych).
  • Solidna pensja podstawowa i rozbudowany system premiowy.

Spełniasz kryteria? Lubisz pomagać klientom, a pozytywne relacje i zacieśnianie więzi to podstawa Twojego stylu bycia? Znalezienie odpowiedzi na najdrobniejsze pytanie to dla Ciebie żaden problem? Potrafisz jednocześnie rozmawiać przez telefon i odpisywać na maile? Kochasz podróżować i chcesz poznać pracę Solistów od podszewki?  Lubisz jak dużo się dzieje?

Kiwasz głową i się uśmiechasz? Zobacz co możemy Ci zaoferować i dołącz do energicznego teamu!

Wyślij swoje CV na adres rekrutacja@solisci.pl tytułem: Specjalista ds. Obsługi Klienta.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

W CV prosimy o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Pozostałe oferty

Specjalista ds. Content Marketingu

Zobacz stronę
Zobacz stronę

Specjalista ds. Rezerwacji

Zobacz stronę
Zobacz stronę

Specjalista ds. Content Marketingu

Zobacz stronę
Zobacz stronę

Specjalista ds. Rezerwacji

Zobacz stronę
Zobacz stronę