Specjalista ds. Obsługi Klienta 9

Zdobądź pracę marzeń! Specjalista ds. Obsługi Klienta

Kogo szukamy?

  • Posiadasz wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w obsłudze klienta?
  • Potrafisz dobrze organizować swój czas i realizować zadania zgodnie z planem?
  • Wielozadaniowość to Twoje drugie imię?
  • Lubisz działać zespołowo?
  • Kreatywność i nieszablonowy sposób myślenia nie są Ci obce?
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność za realizację celów traktujesz jak chleb powszedni?
  • Dobrze obracasz się w środowisku MS Office - MS Excel, Power Point (znajomość WordPress mile widziana)?
  • Masz lekkość wypowiedzi i dobrze piszesz?
  • Znasz biegle język angielski (znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem)?

Opis stanowiska

  • Twoim zadaniem będzie spełnienie marzeń Polaków o podróżach dookoła świata! Będziesz wsparciem dla naszego Klienta podczas rozmowy telefonicznej, kontaktu mailowego czy na żywo w trakcie targów podróżniczych.
  • Zanim każdy organizowany przez nas wyjazd dojdzie do skutku, twoim zadaniem będzie kontrola i obsługa zapisów.
  • Twoim celem będzie też utrzymanie długotrwałych relacji z naszymi Solistami ( informowanie o zmianach w rezerwacjach czy przygotowywanie materiałów dot. wyjazdu).
  • Do twoich obowiązków będą też należały zadania administracyjne (wystawianie faktur, prowadzenie historii transakcji, tworzenie umów, tworzenie bazy danych).

Oferujemy

  • Możliwość prowadzenia naszych wypraw jako Lider! (okazja do wzięcia udziału w „Szkoleniu Liderów” i zdobycia zawodu w branży turystycznej)
  • Perspektywę rozwoju, zdobycia cennego doświadczenia i przede wszystkim praktycznej wiedzy.
  • Przyjazne, młode i inspirujące środowisko w rozwijającej się firmie.
  • Zniżka na wyprawy organizowane przez nasz Klub.
  • Udział w zjazdach liderskich organizowanych 2 razy w roku! Integracja i szkolenia (rozwój kompetencji miękkich i umiejętności zawodowych).
  • Solidna pensja podstawowa i rozbudowany system premiowy.

Spełniasz kryteria? Lubisz pomagać klientom, a pozytywne relacje i zacieśnianie więzi to podstawa Twojego stylu bycia? Znalezienie odpowiedzi na najdrobniejsze pytanie to dla Ciebie żaden problem? Potrafisz jednocześnie rozmawiać przez telefon i odpisywać na maile? Kochasz podróżować i chcesz poznać pracę Solistów od podszewki?  Lubisz jak dużo się dzieje?

 

Kiwasz głową i się uśmiechasz? Zobacz co możemy Ci zaoferować i dołącz do energicznego teamu!

Wyślij swoje CV na adres rekrutacja@solisci.pl tytułem: Specjalista ds. Obsługi Klienta.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

W CV prosimy o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Pozostałe oferty

Specjalista ds. Marketingu i PR

Zobacz stronę
Zobacz stronę

Specjalista ds. Rezerwacji

Zobacz stronę
Zobacz stronę

Specjalista ds. Marketingu i PR

Zobacz stronę
Zobacz stronę

Specjalista ds. Rezerwacji

Zobacz stronę
Zobacz stronę