Regulamin serwisu internetowego – globaladventurehub.com
Przed rozpoczęciem korzystania z serwisu internetowego, każdy z użytkowników jest zobowiązany zapoznać się z postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności.
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Serwis internetowy działający pod adresem https://globaladventurehub.com/ prowadzony jest przez: GLOBAL ADVENTURE HUB sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli (37-450) przy ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 9, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000936195, NIP 8652578539, REGON 520584961, kapitał zakładowy: 5.000,00 zł, adres e-mail: admin@globaladventurehub.com.
2. Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej https://globaladventurehub.com/, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
3. Serwis https://globaladventurehub.com/ działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
4. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych droga elektroniczna przez Serwis https://globaladventurehub.com, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiazywania umów o świadczenie usług droga elektroniczna oraz Umów Sprzedaży Usług, a także tryb postepowania reklamacyjnego.
5. Każdy Klient z chwila podjęcia czynności zmierzających do korzystania z usług Serwisu https://globaladventurehub.com/, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień́ niniejszego Regulaminu.
6. Warunkiem złożenia Zamówienia w Serwisie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień́ w czasie składania Zamówienia.
7. Serwis https://globaladventurehub.com/prowadzi sprzedaż̇ Usług, za pośrednictwem sieci Internet na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Wszystkie nazwy handlowe, materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Serwisu użyte są w celach informacyjnych.
Usługodawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych droga elektroniczna może wiązać́ się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. By uniknąć́ ryzyka wystąpienia zagrożeń́ ww. Klient powinien stosować́ właściwe smrodki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciowa typu firewall.
II. DEFINICJE
Ilekroć w niniejszym Regulaminie użyte są poniższe zwroty, oznaczają one:
1. Dni Robocze: dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
2. Klient: osoba fizyczna, która posiada pełna zdolność́ do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadzącą działalność́ gospodarcza, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osoba prawna, której przepisy szczególne przyznają zdolność́ prawna, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu Internetowego lub korzysta z innych Usług dostępnych w Sklepie Internetowym.
3. Konsument: Klient będący osoba fizyczna, osoba fizyczna prowadzącą działalność́ gospodarcza, zawierająca Umowę w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarcza lub zawodowa, wynikająca w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, ustalonej w oparciu o informacje z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
4. Operator pocztowy: przedsiębiorca uprawniony do wykonywania działalności pocztowej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych.
5. Opłata: wskazane na stronie lub za pośrednictwem Przedstawiciela w imieniu Usługodawcy wynagrodzenie Usługodawcy z tytułu świadczonych Usług na rzecz Klienta.
6. Przedstawiciel: współpracownik Usługodawcy wykonujący czynności związane z działalnością Usługodawcy prowadzące bezpośrednio do realizacji Usługi.
7. Regulamin: niniejszy regulamin.
8. Serwis: Serwis Internetowy Usługodawcy działający pod adresem https://globaladventurehub.com/.
9. Sklep internetowy: platforma sprzedażowa prowadzona przez Usługodawcę w ramach Serwisu, za której pośrednictwem Klient może kupić́ Usługę.
10. Trwały nośnik: należy rozumieć materiał lub narzędzie umożliwiające przechowywanie informacji, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.
11. Usługa: usługa szczegółowo opisana w karcie produktu dostępnym w Serwisie, nie stanowiąca imprezy turystycznej, o której mowa w ustawie o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych Dz.U. z 2017 r. poz. 2361 ze zm.), którą usługodawca zobowiązuje się wykonać na zasadach szczegółowo określonych w Umowie i niniejszym Regulaminie.
12. Umowa: umowa zawierana pomiędzy Klientem, a Usługodawcą w wyniku prawidłowo złożonego i opłaconego Zamówienia, stanowiąca podstawę prawną zobowiązania Usługodawcy wobec Klienta.
13. Usługodawca: GLOBAL ADVENTURE HUB sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli (37-450) przy ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 9 , wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000936195, NIP 8652578539, REGON 520584961, kapitał zakładowy: 5.000,00 zł.
14. Zamówienie: oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy, określające w szczególności rodzaj Usługi oraz jej szczegółowy zakres.
III. ZASADY KORZYSTANIA Z SERWISU
1. Korzystanie z Serwisu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań́ technicznych:
a) komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,
b) dostęp do poczty elektronicznej,
c) przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej, Firefox w wersji 28.0 lub nowszej, Chrome w wersji 32 lub nowszej, Opera w wersji 12.17 lub nowszej, Safari w wersji 1.1. lub nowszej,
d) włączenie w przeglądarce internetowej Cookies.
2. Korzystanie z Serwisu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, nastepujacych minimalnych wymagań́ technicznych:
3. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
a) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
b) korzystania z Serwisu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń́,
c) niepodejmowania działań́ takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Serwisu niezamówionej informacji handlowej (spam),
d) korzystania z Serwisu w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Usługodawcy,
e) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Serwisu jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
f) korzystania z Serwisu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
IV. RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH. WARUNKI ŚWIADCZENIIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Serwisu korzystanie z bezpłatnej usługi prowadzenia Konta w Serwisie, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
2. Usługa prowadzenia Konta w Serwisie dostępna jest po dokonaniu rejestracji. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Serwisu lub stronach bezpośrednio powiązanych z Serwisem. Umowa o świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Serwisie zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwila przesłania przez Klienta żądania usunięcia Konta.
3. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Serwisu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część́ Serwisu i prezentowanych w nim materiałów.
4. Usługodawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane w Serwisie. Promocje dostępne w ramach Serwisu nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
5. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, Usługodawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń́, z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać́ umowę o świadczenie Usług z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia.
V. WARUNKI ZAWIERANIA UMÓW SPRZEDAŻY
1. Informacje o Usługach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, czas trwania, szczegółowe warunki uczestnictwa oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
2. Usługodawca zastrzega sobie możliwość pojawienia się różnic pomiędzy opisem Usługi, a jej faktycznym przebiegiem i realizacją. Zdjęcia zamieszone przy opisie Usług mają jedynie obrazować przykładowy sposób realizacji Usługi, której sposób realizacji powinien być zasadniczo tożsamy z tym opisanym w Serwisie.
3. Warunkiem złożenia Zamówienia na skorzystanie z Usług jest posiadanie aktywnego Konta w Serwisie oraz poczty e-mail.
4. W przypadku składania Zamówienia poprzez formularz Zamówienia dostępny w Serwisie lub w bezpośrednich portalach płatniczych z których korzysta Usługodawca, Zamówienie zostaje złożone Usługodawcy przez Klienta w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia Umowy będącej przedmiotem Zamówienia.
5. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Klienta, w chwili złożenia Zamówienia i dokonania Opłaty.
6. Klient dokonując zakupu, z chwila dokonania Opłaty potwierdza tym samym, iż zapoznał się z treścią Umowy, Regulaminami i Polityka Prywatności dostępna w Serwisie przez 24h, przez 7 dni w tygodniu oraz potwierdza zapoznanie się z informacja o prawie do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość́ lub poza lokalem Usługobiorcy.
7. Umowa zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
VI. WARUNKI UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
1. Zawarcie Umowy przez Klienta jest równoznaczne z oświadczeniem Klienta, że jest mu znany przedmiot, zakres oraz cel Usługi. Zwartą Umowę Usługodawca przesyła na adres e-mail Klienta na Trwałym nośniku.
2. Klient będący w trakcie leczenia medycznego, posiadający jakiekolwiek choroby, przed skorzystaniem z oferty Usługodawcy jest zobowiązany zasięgnąć́ konsultacji lekarza i uzyskać́ pisemne zaświadczenie o braku przeciwskazań́ do uczestnictwa w Usłudze.
3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Usłudze, w szczególności miejsca i sposobu wykonania Usługi, w szczególności zmiany Przedstawiciela Usługodawcy, jak również̇ prawo do odwołania Usług objętych Umową, z ważnej przyczyny, za którą uznaje się, wyłącznie obiektywna niemożność́ wykonania Usługi przez Usługodawcę lub jego Przedstawiciela.
4. W sytuacji, o której mowa w ust. 3 powyżej – Usługodawca powiadamia Klienta o powyższych zmianach w formie pisemnej (e-mail) oraz:
a) Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności względem Klienta z tytułu dokonanych zmian oraz odwołania Usługi, a w przypadku odwołania Usługi, jest zobowiązany jedynie do zwrotu Opłaty;
b) Klient zachowuje prawo do zmiany terminu wykonania Usługi;
5. Klient przyjmuje do wiadomości, że przebieg Usługi może być́ utrwalany audio-video przez Usługodawcę, Przedstawiciela lub podmiot działający na ich zlecenie. Klient wyraża zgodę na rejestrowanie jego wizerunku oraz na wprowadzenie przez Usługodawcę lub Przedstawiciela do obrotu nośników, na których utrwalony zostanie wizerunek Klienta.
6. W przypadku zarezerwowanych i opłaconych Usług, w których Klient nie może wziąć́ udziału, uprawniony jest on do przeniesienia prawa do udziału w nich na wskazana przez niego osobę, pod warunkiem zawiadomienia Usługodawcy o powyższym najpóźniej na 14 (czternaście) Dni Roboczych przed rozpoczęciem Usługi, przekazania danych kontaktowych wskazanej osoby. Usługodawca uprawniony jest do żadania od osoby wskazanej przez Klienta złożenia oświadczenia o zapoznaniu sie z treścia Regulaminu, a także za zgoda tej osoby uzyskania od niej innych zgód wskazanych w Formularzu.
7. Konsument przyjmuje do wiadomości, że zgodnie z art. 38 pkt 12-13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827 ze zm.), nie przysługuje mu ustawowe prawo do odstąpienia od umowy.
8. Jeżeli Usługi świadczone przez Usługodawcę zostaną zakłócone lub ich wykonanie będzie niemożliwe z powodu siły wyższej rozumianej w szczególności jako pożar, przerwy w dostawie energii, powódź́ i inne nieprzewidziane zdarzenia (strajki, protesty, wojna) pozostające poza bezpośrednim wpływem stron Umowy, Usługodawca może przełożyć́ wykonanie Usług na inny termin, wybierając także inna lokalizacje.
9. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od Umowy dotyczącej wykonania Usług, w przypadku o którym mowa w ust. 8.
VII. CENY, METODY PŁATNOŚCI, FAKTURY
1. Ceny Usług podawane sa w złotych polskich (PLN) i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz inne opłaty.
2. W przypadku Usług, Usługodawca nie zapewnia Klientowi dojazdu i zakwaterowania.
3. Cena Usługi uwidoczniona na stronie Serwisu jest wiażaca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Serwisie, które mogą się pojawić́ w odniesieniu do poszczególnych Usług po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
4. Klient może wybrać́ następujące formy płatności:
a) przelew bankowy na rachunek bankowy Usługodawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi potwierdzenia przyjęcia Zamówienia,
b) płatność́ elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia) rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Usługodawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, oraz po otrzymaniu od serwisów płatniczych T-pay płatności za Usługę).
5. Usługodawca na stronie internetowej Sewisu informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać́ płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Usługodawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić́ od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
6. Pełna płatność́ za Usługę musi nastąpić́ przed rozpoczęciem jej wykonywania, zgodnie z Umową. Za termin płatności uznaje się datę uznania na rachunku bankowym Usługodawcy.
7. Osoby dokonujące zakupu Usług oświadczają, że wyrażają zgodę na przesyłanie faktur VAT i korekt faktur VAT droga elektroniczna.
8. Osoby, które chcą otrzymać́ fakturę VAT za zakupione Usługi zobowiązane sa zgłosić́ ten fakt przed dokonaniem zapłaty i wpisać odpowiedni numer NIP. Po wykonaniu zapłaty brak jest możliwości żądania otrzymania faktury VAT.
9. W przypadku wystawionych faktur VAT zwrot należności uiszczonych na rzecz Usługodawcy następuje po otrzymaniu przez Usługodawcę podpisanej przez osobę, na której rzecz zwrot ma nastąpić́, korekty faktury VAT.
VIII. WARUNKI ROZWIAZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
1. Konsument może odstąpić́ od Umowy Zakupu Usług bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia – którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu - w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy złożenie takiego oświadczenia do Usługodawcy przed jego upływem.
2. Termin 14-dniowy liczy się od dnia zawarcia Umowy.
3. Usługodawca z chwila otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
4. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość́, Umowa jest uważana za niezawarta.
5. Dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru, nie później niż̇ w terminie 14 dni.
5. Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem.
IX. REKLAMACJE W ZAKRESIE ŚWIADCZENIA USŁUG DROGA ELEKTRONICZNA
1. Klient jest uprawniony do zgłoszenia reklamacji w związku z funkcjonowaniem Serwisu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać́ pisemnie na adres: ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 9, 37-450 Stalowa Wola, e-mail: admin@globaladventurehub.com.
2. Reklamacja powinna zawierać dane Klienta, adres do korespondencji (lub adres e-mail), opis rodzaju zaistniałego problemu, żądanie w stosunku do Usługodawcy oraz jego uzasadnienie.
3. Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Usługodawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
4. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub adres korespondencyjny wskazany w reklamacji.
X. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem danych osobowych jest spółka GLOBAL ADVENTURE HUB sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli (37-450) przy ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 9, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000936195, NIP 8652578539, REGON 520584961, kapitał zakładowy: 5.000,00 zł, e-mail: admin@globaladventurehub.com
2. Administrator przetwarza dane osobowe zgodnie z Polityka Prywatności dostępna na stronie https://globaladventurehub.com/oraz, powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w celu wykonania umowy zawartej przez Klienta z Administratorem, w innych celach dopuszczalnych przez prawo oraz w celach odnośnie których Klient wyraził wyraźna, dobrowolna zgodę. Klientowi przysługuje prawo wglądu do dotyczących go danych oraz ich poprawiania i usunięcia, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Polityka Prywatności jest dostępna w Serwisie przez 24h przez 7 dni w tygodniu.
XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Umowy zawierane za pośrednictwem Serwisu przez Usługodawcę, zawierane sa zgodnie z prawem polskim.
2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie maja właściwe przepisy prawa polskiego.
3. Wszelkie spory wynikłe z Umów zawieranych za pośrednictwem Serwisu przez Usługodawcę z Klientem będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, w drodze polubownego zakończenia sporu.
4. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawca, a Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami Kodeksu postepowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. z 1964 Nr 43, poz. 296 ze zm.).
5. Konsument posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń́:
a) jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sadu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygniecie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;
b) jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postepowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu miedzy Klientem a Usługodawca;
c) może uzyskać́ bezpłatna pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu miedzy Klientem a Usługodawca, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań́ statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane sa pod przez Federacje Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;
d) złożyć́ swoja skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie maja zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług droga elektroniczna, przepisy Ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
7. O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie Usługodawcy. Klienci posiadający Konto zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić́ o tym fakcie Usługodawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie Usługodawcy o braku akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje rozwiązaniem Umowy.
8. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 1 grudnia 2023r.
Załączniki:
1. Wzór formularza odstąpienia od umowy: tutaj