Opis Stanowiska
Jesteśmy renomowanym biurem podróży, które specjalizuje się w organizowaniu niezapomnianych wyjazdów w stylu adventure. Obecnie poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko Asystentki Biura Zarządu, która będzie wspierać nas w codziennych operacjach administracyjnych oraz zarządzaniu biurem. Jesteśmy dynamiczną organizacją nastawioną na ciągły rozwój, z tego powodu rutyna Ci nie grozi!
Pracownicy uczestniczą realnie w rozwoju, poprzez ciągłe doskonalenie procesów oraz mają realny wpływ na dynamikę i funkcjonowanie firmy. Co Cię czeka?
Planowanie i organizacja spotkań Zarządu, zgłoszenia firmy do konkursów branżowych, prowadzenie i rozwój programów benefitów firmowych, koordynowanie programów stażowych i rekrutacji oraz dbałość o obieg dokumentów i obowiązki sprawozdawcze Spółki.
CZYM SIĘ BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ?
organizacją i obsługą spotkań
prowadzeniem kalendarzy zarządu związanych z bieżącą działalnością firmy
prowadzenie administracji oraz archiwum firmy
prowadzenie i rozwój programu benefitów firmowych
zarządzanie umowami RODO - inspektor ochrony danych osobowych
wysyłka zgłoszeń i koordynacja udziału firmy w konkursach branżowych
certyfikacja firmy (rzetelna firma, inne)
zaopatrzenie biura optymalizowanie kosztów firmowych
obsługa floty firmowej - przeglądy, ubezpieczenia, płatności leasingowe
dbanie o płynny obieg poczty wychodzącej i przychodzącej
kontakt z instytucjami i urzędami, tj. kancelariami prawnymi i notarialnymi, urzędami miasta, gminy itd.
organizacja gwarancji ubezpieczeniowej oraz wpis do rejestru organizatorów i pośredników turystycznych
koordynowanie programów stażowych i rekrutacji
odpowiedzialność za terminy sprawozdań finansowych i operacyjnych spółek z grupy kapitałowej (KRS, MF)
przygotowanie techniczne zjazdów i szkoleń firmowych - techniczne - obiekt, wyżywienie, agenda
posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe?(Preferowane kierunki związane z administracją)
płynnie poruszasz się w środowisku MS Office?
potrafisz dobrze planować i realizować samodzielne zadania?
posiadasz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku?
komunikatywność, sumienność, dokładność, terminowość nie są Ci obce?
wykazujesz się wysoką kulturą osobistą?
umiejętność zarządzania czasem, organizacji pracy oraz elastyczność w podejściu do zmieniających się priorytetów to dla Ciebie codzienność?
doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne są Twoimi silnymi stronami?
oczekujesz od pracy wyzwań i rozwoju?
*mile widziana znajomość przepisów dot. RODO
możliwość prowadzenia naszych wypraw jako Lider! (okazja do wzięcia udziału w „Akademii Liderów Wypraw TM” i zdobycia zawodu w branży turystycznej)
perspektywę rozwoju, zdobycia cennego doświadczenia i przede wszystkim praktycznej wiedzy
przyjazne, młode i inspirujące środowisko w rozwijającej się firmie
zniżka na wyprawy organizowane przez nasz Klub
dofinansowanie do systemu benefitów (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenia podróżne)
udział w zjazdach liderskich organizowanych 2 razy w roku!
integracja i szkolenia (rozwój kompetencji miękkich i umiejętności zawodowych)
solidna pensja podstawowa i rozbudowany system premiowy
praktyczna widza oraz rozwój swoich kompetencji HR oraz administracyjnych w codziennej pracy oraz poprzez udział w szkoleniach
możliwość udziału w wydarzeniach branżowych np. Targi Podróżnicze
Dołącz do Solistów i stań się częścią podróżniczego teamu!
Spełniasz kryteria? Lubisz podróżować i chcesz poznać pracę Solistów od podszewki? Lubisz jak dużo się dzieje?
Kiwasz głową i się uśmiechasz? Zobacz co możemy Ci zaoferować i dołącz do energicznego teamu!
Wyślij swoje CV na adres rekrutacja@solisci.pl tytułem: ASYSTENTKA BIURA ZARZĄDU
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
W CV prosimy o zamieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.